miercuri, 27 aprilie 2011

Salata boeuf _ mini portii


Reteta o gasiti aici doar ca in plus am mai pus si ardei la otet de culoare rosie si galbena.
Am mai avut nevoie de :
  • un ou fiert
  • patrunjel cret
  • feliute de ardei in otet, bineinteles de culoare rosie si galbena
Pentru a forma mini portiile m-am folosit de formele de savarine si va garantez ca a disparut repede salata, pentru ca erau prea dragute ca sa nu-ti vina sa le maninci.  In forma de savarina am pus o pelicula subtire (nu stiu exact cum se cheama, dar cred ca se poate folosi cu succes si un patrat mare facut dintr-o punga de naylon) am umplut-o cu salata, am acoperit cu folia si am apasat ca sa ia forma savarinei


am intors usurel forma pe platou, am extras forma si peliluca, apoi am ornat


cu feliute de albus, pe unele si pe platou am dar prin sita galbenusul de ou (de asta apare ca o mimoza, buna ideea pentru ziua femeii), in rest se vede in poza...
Nu-i neaparat o reteta deosebita, doar ca am incercat sa o prezint altfel pe platou, ca sa dea bine in decor... sper sa va placa...

8 comentarii:

  1. Hristos a Inviat!
    Daniela, te-ai suparat pe mine de ceva? Parca aveai si blogul meu in lista ta... sau mi s-a parut?

    RăspundețiȘtergere
  2. Adevarat a Inviat, Ana ! Nu, nu sint suparata, dar cred ca atunci cind am pus alte bloguri in lista din greseala am sters citeva si n-am mai avut timp sa le caut...

    RăspundețiȘtergere
  3. Hristos a inviat, Dany!Pupici multi....

    RăspundețiȘtergere
  4. Interesanta ideea ,asa fiecare isi mananca portia!La mine nu vor sa strice decorul si eu raman cu aproape toata salata!Data viitoare voi copia ideea!
    PUPICI si pe curand!!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Hristos a inviat, cu intarziere! Mi-ai facut pofta de salata boeuf, nu am mai mancat de la Anul Nou. O idee sa mai fac. Pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. Adevarat a Inviat ! Alina, ma bucur ca ai dat un semn de viata, ca nu mai stiam nimic de tine ! Pupici !!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Petronela, de asta le-am facut mon-portioare si probabil de asta au disparut repede... Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  8. Adevarat a Inviat, Sara ! La noi nu lipseste nici la anul nou, nici la paste... Pupici !!!

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !