vineri, 22 mai 2009

Cupe de capsuni cu mascarpone

Un desert delicios, dulce si rapid de facut, bineinteles ca la fel de rapid dispare...

Ingrediente pentru 4 cupe:
  • 450 g de capsuni
  • 250 g mascarpone
  • 50 g brinza philadelphia
  • 70 g zahar pudra
  • 1 lingura zahar tos
  • 1 lingurita zeama lamiie
Spalam capsunile, le curatam de codite si le taiem feliute/bucatele, depinde de paharele/cupele in care le vom aseza (aici sint doar 300 g capsuni, pentru ca restul le vom baga la robot)
Mascarponele, brinza si zaharul pudra le punem in robot
si cu viteza cea mai mare le batem bine, timp de citeva minute

din 150 g de capsuni, lingura de zahar tos si zeama de lamiie, facem cu mixerul un piure
Rasturnam piureul de capsuni peste capsunile taiate feliute si le amestecam usurel
Asezam capsunile in cupe (sugerez ca, cupele sa fie mai micute decit ale mele, puteti pune si in pahare mai largute si inalte, sa nu incercati sa faceti mai mult de 4 cupe, pentru ca vor iesi ca ale mele, adica nu prea inalte)
dupa care cu siringa pentru dulciuri, punem crema de mascarpone peste capsuni
eu le-am mai pus si citeva moturele de ciocolata ras, dar puteti pune alune/nuci prajite caramelizate, dar asta doar in momentul servirii. Dam cupele la frigider si le servim... yamiii... pe balcon, in cazul meu... iar fetita mea a papat tot, tot, a spus ca-i foarte bun si am crezut-o avind in vedere ca-i foarte mofturoasa.

18 comentarii:

  1. delicios!si ce cupe faine posezi!pupici pt .mari si mici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Am citit pe nerasuflate si salivand din belsug! :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc Alison ! Cind m-am maritat, am luat-o barbatul cu tot cu cupe, hi... hi... Pupici si voua !

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce bun!! Maine am sa-l probez. week-end placut. Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  5. Cuscra, io zic sa nu mai salivezi, sa le faci si sa le papi, la pitici sigur le place, cel putin Isabella a papat tot si a zis ca mai vrea. Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc Elisa ! Sper sa-ti placa, daca e doar pentru cei mari, poti sa scapi si un strop de lichior/coniac in capsuni, n-am incercat dar sigur e delicios. Week-end placut si tie ! Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce taree, asta am prestat si eu ieri..aveam 2 cutii de mascarpone si nestiind ce sa fac cu ele, am folos una pentru cupe de capsuni cu mascarpone (desi eu am folosit cani ca nu intentionam sa le pozez) si una la spanac cu mascarpone...Super yammiii! Pupici!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Miha, ma bucur ca ti-au placut. Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  9. Asa care va sa zica...ma trimiti sa-mi fac...Da' de ce nu ma inviti la tine? :))

    RăspundețiȘtergere
  10. mvai... mor de pofta... am fost plecata cateva zile si deja au aparut bunatati pe aici! mmm, salivez!

    RăspundețiȘtergere
  11. mmmmmmmm...ti prego passami una coppetta...
    che deliziaaaaa....ciaoooo

    RăspundețiȘtergere
  12. Cuscra, te invit cum sa nu, dar ma gindeam ca-i mai usor sa le faci, deh drumul e lung pina la mine... Pupici si te astept !

    RăspundețiȘtergere
  13. Diamond, nu mai saliva, sa stii ca-s delicioase rau... Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  14. Emamama, ti mando con l'aereo, anche due coppette... Bacio !

    RăspundețiȘtergere
  15. Cuscra,pe bune de n-as prefera un drum de asta lung! :))

    RăspundețiȘtergere
  16. Il scurtezi cu avionul mey, doar nu am zis sa vii cu autocarul... hi, hi...

    RăspundețiȘtergere
  17. Arata super, numai cand ma gandesc la ele salivez

    RăspundețiȘtergere
  18. Andrei, acum ca mi-ai adus aminte, salivez si eu ca n-am capsuni... Multumesc de vizita !

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !