sâmbătă, 16 iulie 2011

Rulouri cu dovlecei, philadelphia si prosciutto


Aveti dovlecei in gradina, asa multi ca mine, ca dupa ce ati tot mincat din ei, o parte i-am curatat, taiat cuburi si bagat la congelator, sa nu stiti ce sa mai faceti cu ei ?! 
Ei bine, astazi am pregatit un aperitiv gustos si delicat, dupa spusele domnisoarei care e anti-dovlecel... Ma certam de fiecare data cu ea sa manince, iar astazi s-a declarat multumita, spunindu-mi ca astia nu sint dovlecei...

Ingredientele folosite de mine:
  • 2 dovlecei
  • prosciutto cotto (sunca presata e buna)
  • brinza philadephia
  • scobitori
  • salata
  • rosii cherry

Intii de toate, am spalat, sters si taiat capetele la domniile zucchine. Am infierbintat gratarul bine de tot, am taiat dovleceii  pe lungime, felii cit mai subtirele si le-am copt (ca nu pot spune prajit) repejor pe ambele parti, sint suficiente citeva secunde pe fiecare parte. Le-am lasat la racit, iar intre timp am taiat cu aparatul din dotare, felii cit mai subtirele de prosciutto. Am luat cite o felie de dovleac, am asezat deasupra o felie de prosciutto, am intins usurel cu cutitul un strat de brinza, iar ca o "hapsina"  ce sint , nu m-am multumit sa le las asa, am mai asezat o felie de prosciutto deasupra urmata de un strat de brinza si... am rulat frumusel, cu grija si atentie sa nu se rupa, apoi am infipt o scobitoare sanatoasa, sa nu se intinda feliutele la soare. 
Le-am asezat pe pat de salata (tot din gradina si ea) si ca sa nu fie prea mult verde in poze, a cules Isabella niste rosii, cica pentru decor. 
Sint usor de facut si delicioase, nu ca le-am facut eu, ci pentru ca familionul a zis ca am facut prea putine. Poftiti, serviti ca sint proaspete !!!


17 comentarii:

  1. foarte frumos platoul. sunt sigura ca e si gustos (aperitivul din el ,nu platoul propriu-zis:))).am niste sunca de curcan in frigider da' lipseste philadelphia.pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Sarah, poti pune orice fel de brinzica, dar sa o poti intinde cu cutitul si merge foarte bine cu sunculita de curcan, sau cu resturi de friptura taiate fin... Pupici !!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Am facut si eu cu prosciutto crudo,aceeasi de pe giallozafferano,vad ca tu ai adaptat-o putin,pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Arata tare bine, as papa tot de acolo, Isabella are dreptate dau bine rosiile intre si merg de minune cu acest fel, ca si salata de altfel!Pupici si un weekend minunat!

    RăspundețiȘtergere
  5. Flory, eu vazusem reteta pe "ricette piu", nu mai tin minte daca e exact asta denumirea, ei publica toate retetele de la Cotto e mangiato... Am sa incerc si eu cu prosciutto crudo, dar aveam cotto, asa ca l-am folosit... Pupici !!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc, Adela ! Pupici si week-end placut in continuare !!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Sunt foarte frumoase rulourile, felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  8. super,arata frumos,gustos,usor de facut,,,,excelent,felicitari,o duminica placuta

    RăspundețiȘtergere
  9. Arata super!
    o zi placuta iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumesc, Ina ! Pupici si o duminica minunata sa ai !!!

    RăspundețiȘtergere
  11. Multumesc, Alynusa !!! Pupici si sa ai o duminica minunata !!!

    RăspundețiȘtergere
  12. Ce rulouri elegante ai facut,fine si sigur gustoase!!!Eu as fi mancat singura vreo 4,5 are dreptate"familionul" -prea putine...
    PUPICI SI O DUMINECA PLACUTA!!!

    RăspundețiȘtergere
  13. @ Multumesc, Maria ! O duminica placuta iti doresc !!!
    @ Petronelo, adica tu esti de acord cu familionul meu... Le-am promis ca refac reteta, ca doar cresc dovleceii in gradina... Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  14. Yummmi, inca de aseara de cand am vazut reteta salivez ... am pus si eu gand rau unor dovlecei din frigider:))
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  15. Danutza, inseamna ca le-ai pus gind bun si delicios, se vor bucura, cind ii vei minca... Pupici !!!

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !