sâmbătă, 20 februarie 2010

Risotto ai gamberi e zafferano/Pilaf de orez cu creveti si sofran

O mincarica delicioasa si bineinteles, sanatoasa...
Ingredientele nu au gramaj pentru ca am pus din ochi cantitatile, pentru doua persoane adulte si un copil.
Avem nevoie de :

  • orez
  • creveti
  • sofran
  • 1/2 ceapa
  • 1/2 catel usturoi (optional)
  • patrunjel
  • vin alb
  • ulei
  • un cubulet knorr de legume

Punem intii un litru de apa la fiert, apoi aruncam in el knorr-ul, apoi curatim gamberii
In 2-3 linguri de ulei prajim ceapa, pina devine aurie. Adaugam orezul si amestecam totul pentru jumatate de minut.
Adaugam vinul, iar cind acesta s-a evaporat, incepem sa punem cu polonicul cite un pic din supa de legume (knorr). Adaugam cite un pic, nu toata supa o data si avem grija sa nu se lipeasca. Orezul pe care il am eu, s-a facut cam in 20 de minute.
Cu cinci minute inainte de a fi gata pilaful, adaugam gamberii si sofranul. Gustam sa vedem daca mai e nevoie de sare, desi supa fiind sarata nu ar trebui.
Orezul trebuie sa fie "al dente", deci nu prea moale. Inchidem aragazul, adaugam patrunjelul, amestecam, punem in farfurii si servim.

2 comentarii:

  1. Unde ai mai mancat tu orez zafferano cu ceapa??? Orezul nu l bagi la cuptor inainte? Iti bati joc!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ha, ha, ha... acum chiar m-ai facut sa rid... Eu maninc acasa la mine pilaf de orez cu zafferano, deci cu zafferano, nu ca s-ar chema orez zafferano... si da, are ceapa. Ia da o cautare pe internet, asa de curiozitate si vezi "risotto alla milanese" ce ingrediente are ?! Dar tu, cea fara nume (ca nu-l vad scris nicaieri), unde ai vazut pilaf de orez la cuptor ?!!! Ha, ha, ha... se vede ca stai mult prin adica pe linga bucatarie... Si nu-mi bat joc de nimeni, "doamna "... Aaa, si sa nu crezi ca mi-ai stricat ziua, chiar m-ai distrat cu comentariul...

      Ștergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !