duminică, 28 iunie 2009

Insalata caprese





Papa bun si sanatos, pentru zilele calduroase de vara.

Avem nevoie de:

  • mozzarella di bufala
  • rosii
  • ulei de masline
  • sare
  • origano

Taiem mozzarella feliute (am pus mozzarella normala ca n-am avut din lapte de bivolita), spalam rosiile, le taiem felii si incepem sa asezam pe platou/farfurie, o feliuta de mozzarella, una de rosie, iar la sfirsit turnam un firicel de ulei de masline peste ingrediente si presaram putina sare. Punem presara si un pic de origano, dar mie mi-a murit aparatul de fotografiat si n-am apucat sa-i fac poza. Ornam cu citeva frunzulite de busuioc (in cazul meu menta, ca busuioc n-am avut) si... pofta mare !

12 comentarii:

  1. Hmmmmmm,si mie imi place tare mult motzarela cu rosii,e un deliciu!!!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. mmmmmm..... buona,veloce e fresca....
    baci!!

    RăspundețiȘtergere
  3. ...sint tare bune...
    Te asteapta premii la mine!
    Va pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. http://jurnalulanei.blogspot.com/2009/06/de-la-mine-catre-tine.html http://jurnalulanei.blogspot.com/2009/06/super-premiiiiiiiiiiii.html

    RăspundețiȘtergere
  5. Tare buna salata asta, si eu o fac. Te asteapta niste premii pe blogul meu. Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  6. buna rau si aratoasa de nu se poate!pupici!

    RăspundețiȘtergere
  7. Danelo cand ajungi acasa, sa vii sa iei niste premii de la mine,eu am luat deja o bucata de mozarela de aici,te pup.

    RăspundețiȘtergere
  8. daniela,cind revii din vacanta,te asteapta un premiu la mine!te pup! si pe mica printesa,of course!

    RăspundețiȘtergere
  9. Danelooooooooooo, zic si tie ca lui Miha,gata vacanta fetelor,treceti la bucatareala,ce faceti slabesc barbatii,copiii :)))))))) iubita sa vii sa iei niste premii de la mine deosebite ca tine,te pup.

    RăspundețiȘtergere
  10. Te asteapta niste premii pe blogul meu, te rog sa treci cand poti sa le ridici.
    Te pup.

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !