duminică, 31 ianuarie 2010

Piscoturi cu crema de mascarpone



Aveam o cutiuta de mascarpone prin frigider, piscoturi prin dulap... asa ca... am trecut la trebusoara...
Ingrediente:
* 300 g mascarpone
* 225 g migdale si alune
* 150 g ciocolata amaruie
* piscoturi

Topim in MO ciocolata, adaugam migdalele si alunele macinate si mascarponele. Cu ajutorul unei linguri, amestecam bine toate ingredientele (atentie, folositi un vas destul de incapator, sa nu fiti nevoiti sa schimbati, cum am patit eu...), vom obtine o crema destul de consistenta, dar delicioasa.




Acum ca crema e gata, luam cite un piscot, iar cu lingurita punem crema deasupra, acoperim cu alt piscot, apoi cu ajutorul domnului "degetel aratator", nivelam frumos pe margini.



Facem asa cu toate piscoturile, le asezam pe o farfurie, iar dupa aceea facem cafea (daca piscoturile vor fi consumate de cei mari) sau suc de fructe, daca sint consumate de copii. Eu am facut suc de portocale, apoi am luat cite un piscot si-l trecem rapid prin sucul de portocale, bineinteles ambele laturi ale fursecului, apoi le tavalim prin nuca de cocos. Cind am terminat cu toate piscoturile, le dam la frigider pentru circa jumatate de ora, apoi le putem servi.
Sint delicioase, gustul dulce acrisor e demential de bun...
O poza cu domnisoara Isabella care tinea un discurs, vi-l scriu in italiana cum spunea ea: "la mia mamma ha fatto questi biscotti, è sono buonissimi"... Apoi cum tati nu era acasa a inceput sa intrebe: mama, daca ii maninc toti, tati ce mai maninca ?! Asa ca i-am promis ca voi face altii.


Un mic sfat: faceti doar jumatate din crema, ca altfel o sa va doara miinile la umplut bastonase... hi, hi... (uite ca aici am gresit, trebuia sa-mi dau intii mie, un astfel de sfat...

17 comentarii:

  1. bune.....o idee interesanta....felicitari si ptr. Isabella....pupici la amandoua...e o duminica placuta

    RăspundețiȘtergere
  2. super aceste piscoturi!!complimente si pentru blog,este foarte interesant,si mai ales complimente pentru scumpetea de fetita!!!iti multumesc pt alegerea ta de a ma sustine,o sa fac si eu cu placere la fel!!o duminica placuta!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc, Alina ! Pupici si voua si o duminica cit mai placuta !

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc de vizita si de complimente, Nicole ! O duminica minunata si... pupici !

    RăspundețiȘtergere
  5. danielutza draga,arata minunat piscoturile tale...eclipsate doar de mica printesa delicata!

    RăspundețiȘtergere
  6. Complimenti per il nuovo look e mi piace anche la ricetta!

    RăspundețiȘtergere
  7. che buoni!! complimenti per le belle foto!

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc mult, Alison ! Sa stii ca printesa a servit cea mai mare parte din ele, ultima inainte de cina, s-a ascuns sa nu o vad pentru ca stia ca are voie, dar dupa ce maninca papita... Deh, tura asta m-a pacalit...

    RăspundețiȘtergere
  9. Grazie, Federica ! Sono stata fortunata che era sole... Bacio !

    RăspundețiȘtergere
  10. Super idee de desert rapid si gustos!

    Pupici la noruca mea draga!

    RăspundețiȘtergere
  11. Multumesc si pupici de la noruca, cuscra draga !

    RăspundețiȘtergere
  12. Foarte buna ideia...rapid...si sigur gustos.
    Pe curand.

    RăspundețiȘtergere
  13. E adevarat, Daniela... sint rapide de facut si foarte rapide si la mincat, au un gust dulce-acrisor... Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  14. Cred ca sunt delicioase! trebuie sa le incercam..ce bine ca vin sarbatorie repede, ca mai scap si eu de regim::)

    RăspundețiȘtergere
  15. buoni e veloci da fare...me li segno..Grazie!
    un bacio alla piccola e a te...ciaooo

    RăspundețiȘtergere
  16. Multumesc Ellis, sint delicioase intr-adevar ! Sa inteleg ca esti la regim ? eu astept postul, sa slabesc un pic, ca apoi sa pun frumusel la loc, cind vin sarbatorile...

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !