luni, 29 august 2011

Inghetata cu ricotta


O inghetata delicioasa, reteta tot din carticica vecinei mele.
Ingredientele folosite:
  • 350 g ricotta
  • 200 ml lapte
  • 125 g zahar
  • 150 ml frisca lichida
  • 15 g zahar vanilat
  • 50 g piersica
Mixam bine frisca impreuna cu zaharul si zaharul vanilat. Amestecam ricotta cu laptele, de mentionat (nu era scris in reteta), ca e bine sa adaugam cite un pic de lapte ca sa putem dizolva bine ricotta. Adaugam compozitia peste cea cu frisca si amestecam usurel cu o lingura, pina vom obtine o compozitie omogena. Punem compozitia in aparatul de facut inghetata si preparam timp de 30 de minute. Intre timp, curatim piersica, taiem cuburele mici-mici, iar dupa ce au trecut 15 minute, adaugam piersica in compozitie. Dupa gustul si parerea mea, merg foarte bine si 100-150 g de piersici. 
Delicioasa inghetata cu bucatelele alea prin ea. 
Va invit sa serviti cu incredere !!!



20 de comentarii:

  1. Gata, am venit.Prima cupa este a mea,nu-i asa?Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. cu placere si incredere servesc !!;) tare buna!! pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Gata, am licitat... prima cupa e a ta... Pupici !!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Pai si cei care vin mai incet ce fac?Saliveaza?
    Printeselor sa aveti multa bafta la scoala si sa nu aveti emotii!Va pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumim, Teo ! Tu spune cind vii, ca eu rezolv problema si fac o inghetata cu cioco... Pupici !!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Bunatati pentru scolarita!Delicioasa inghetata ta ,pupici!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce idee minunata cu ricotta...n-am mancat niciodata...dar cred ca-i deosebita!!!!
    Mult succes la scoala Isabellei si cu riscul de a ma repeta,iti doresc sa ajungi si tu ca mine,adica mama unei studente la informatica...cu asta chiar ma mandresc...
    Succes inca o data si multa putere de invatatura!
    Pupici si o saptamana minunata!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Hmmm vreau si eu, am sa vin si eu la o cupa de inghetata! Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  9. Alexandrina, repejor ca se termina ! Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  10. Petronela, saru'mina de urari, sa te auda Dumnezeu si sa ajung si eu sa ma laud intr-o zi cu rezultate ca ale fetitei tale. Pupici si o saptamina minunata !

    RăspundețiȘtergere
  11. Adela, te astept si pe tine... si uite asa punem de-o intilnire romaneasca... Pupici !!!

    RăspundețiȘtergere
  12. La ceas de seara am venit si eu la o inghetata! :)

    RăspundețiȘtergere
  13. pupici,o zi placuta
    sa aveti succes la scoala,e foarte emotionant in primii ani de scoala a copiilor,

    RăspundețiȘtergere
  14. Cuscra, ai venit pe racoare de frica sa nu se topeasca inghetata...???!!!

    RăspundețiȘtergere
  15. Multumesc mult, Ina ! Cred ca e emotionant orice inceput, mai ales cind ai copiii.... Pupici !

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !