miercuri, 4 noiembrie 2009

Pilaf de orez cu chiftelute

Cum imi mai ramasesera citeva chiftelute cu sos, reteta o gasiti aici , am pregatit un altfel de pilaf, tot dupa o reteta deja scrisa, cu exceptia ca in acest pilaf nu am pus creveti ci am adaugat vreo 2-3 linguri de parmezan ras.
Am uns usurel formele cu ulei si un pic de pesmet, am "captusit" peretii si fundul formelor cu pilaf, am pus cite o chifteluta cu sos in mijloc

deasupra am acoperit din nou cu pilaf
am presarat parmezan ras
si le-am bagat in cuptorul preincalzit la 200 de grade, pentru circa 20 de minute.
Le lasam sa se raceasca un pic si cu mare atentie le desprindem ca sa nu se rupa, ideale ar fi formele de silicon ca s-ar desprinde mult mai usor..., si le servim caldute.
Pofta mare !

8 comentarii:

  1. mmmm,ce deliciu,chiar aku ,la ora prinzului!

    RăspundețiȘtergere
  2. Che meraviglia!!!
    Super ideea ...o fur si eu! ;-)
    te pup... o zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  3. mm, ce retete minunate! Ia sa te urmaresc de-acuma...
    Imbratisari si o zi placuta!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc Alison, draguta ca intotdeauna ! Pupici !!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Nicoleta, daca-i pentru o cauza buna, cu draga inima te las sa furi ideea. Pupici si o zi buna !

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc de vizita, Uca si multumesc ca-ti plac retetele. Pupici si o zi buna !

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte interesant si cred ca sunt deosebit de gustoase.

    RăspundețiȘtergere
  8. Diana, sint foarte bune, de fapt noi le-am "devorat" rapid.

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !