miercuri, 7 decembrie 2011

Biscuiti cadou cu gem de piersici



Biscuitii facuti pentru mos Nicolae..., ma rog, i-am facut pentru ca aveam in frigider cam multa ricotta si mi-era frica sa nu-si schimbe gustul).
Ingrediente: 

  • 300 g ricotta 
  • 300 g faina
  • 150 g unt
  • 12 g praf de copt
  • gem de piersici pentru umplutura
  • zahar praf
Intr-un castron am cernut faina impreuna cu praful de copt, am adaugat ricotta si untul rece taiat bucatele. Incepem incetisor cu buricul degetelor sa framintam pina vom vedea ca se incorporeaza bine ingredientele si se formeaza aluatul. Intr-o folie punem aluatul in forma de mingiuta, inchidem folia si-l lasam la frigider pentru cel putin 30 de minute. Eu l-am lasat vreo doua ore... Punem un pic de faina pe masa de lucru si intindem aluatul cu o grosime de cca 3 mm, chiar si mai subtire pentru ca cresc in cuptor. Taiem cu forma de biscuiti cadou, in centru punem cite o jumatate de lingurita de gem de piersici, punem deasupra alt "cadou", sigilam cu furculita, punem in tava de la cuptor tapetata cu hirtie de copt si bagam in cuptorul preincalzit la 180 de grade, timp de 20 de minute. Lasam la racit, presaram zahar praf si papam la micul dejun... 
Isabella m-a pindit cind i-am terminat de presarat cu zahar, s-a ascuns si a "sustras" doi biscuiti pentru ea si papino..., fragezi si deliciosi...


si inca o poza cu "cadourile" si-am disparut...


37 de comentarii:

  1. Ce buni trebuie sa fi fost, ce noroc pe Mos Nicolae. Pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte norocos Mosul!! Ce bine arata ,imi plac tare mult biscuitii cu gem, vreau si eu! Am sa fur si eu doua ca si Isabella :)) Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  3. frumos şi bine că aceste biscuiti umplute cu brânză ricotta şi un blocaj de frumos.
    Pupici.
    p.s. spero di aver tradotto in modo corretto ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc, Adela ! Ai invatat ceva de la Isabella, te dai la biscuiti pe ascuns... hi, hi... Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  5. Mary, ho capito cosa hai voluto dire, anche se il traddutore non lavora proprio bene... Grazie !

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce Mos norocos."Fur" si eu unul si am plecat.Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  7. Arata superrr!
    Te pup!Alynusa

    RăspundețiȘtergere
  8. tare norocos Mos Nicolae! :* superbi biscuiti!

    RăspundețiȘtergere
  9. Printeselor,mie imi plac tare mult biscuitii si mai ales gemul de piersici!Erau si pentru mine?

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumesc, DiaMar ! Mosul ca mosul, dar noi am fost mai norocosi ca am putut minca tot... Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  11. Teo, tura viitoare fac biscuiti cu dedicatie pentru tine, da ?! Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  12. iui ce pofta mi-ai facut! buni , buni!

    RăspundețiȘtergere
  13. Superbi!Aluatul are gust de ricotta? Ma tenteaza sa-i incerc pentru cadourile de craciun.

    RăspundețiȘtergere
  14. Paradis, nu are gust de ricotta, doar ca sint foarte fragezi si trebuie mincati in 2-3 zile, nu sint de lunga durata... Daca vrei un aluat care tine mai mult, tot cu ricotta e si asta http://danielaincucina.blogspot.com/2011/05/cornulete-si-fundite-de-ricotta.html, dar neavind praf de copt e fraged mai multe zile, nu pot sa-ti explic de ce, ca nu ma pricep...

    RăspundețiȘtergere
  15. Ce bine arata,interesant aluatul cu ricotta!Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  16. MMm, cu gem de piersici! Perfect! O aroma superba!

    RăspundețiȘtergere
  17. Arata delicios! cred ca si noi ii vom incerca. Nu stiu daca vor fi la fel de aspectuosi ca la tine, dar ne vom stradui.

    RăspundețiȘtergere
  18. Multumesc, Flory ! E gustos aluatul cu ricotta si pentru ca e fara oua, e mai "usurel"... Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  19. Loredana, poti sa le dai orice forma vrei... Eu avusesem alta forma in minte, dar cum "formele" comandate prin internet nu au ajuns ... probabil nici nu vor ajunge, le-am facut ca pentru sarbatori...

    RăspundețiȘtergere
  20. Par asa pufosi si moi in poza, cred ca sunt foarte buni! Desi cred ca i-as prefera asa simpli, fara gem :)

    RăspundețiȘtergere
  21. Just me, scuze abia acum am vazut mesajul tau... Multumesc si week-end placut !

    RăspundețiȘtergere
  22. Kadia, aluat iese ca un aluat frantuzesc, se desface, dar nu stiu cum sint fara gem pentru ca nu au zahar in aluat, probabil daca pui aluat, ies buni...

    RăspundețiȘtergere
  23. Emily, scuze iubita, sarisem din greseala mesajul tau... Multumesc si... multi pupici !!!

    RăspundețiȘtergere
  24. troppo carini..una gran bella e buona idea..
    bravissima Daniela!!
    buona domenica!!

    RăspundețiȘtergere
  25. cum de am ratat eu biscuitii astia deliciosi ? .... nu am facut inca cu ricotta , dar mi-ai dat idei ;)..

    RăspundețiȘtergere
  26. Vai ce imi plac biscuiteii astia cu ricotta, si pe astia ii salvez :) Craciun Fericit!

    RăspundețiȘtergere
  27. Catkitchen, in ultima perioada cu curatenia generala pentru sarbatori, am ratat si eu foarte multe retete... Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  28. Multumesc frumos, Mihaela ! Craciun fericit cu bucurii si sanatate ! Pupici !!!

    RăspundețiȘtergere
  29. ho scoperto il tuo blog per caso ,e ti faccio i miei complimenti per tutte le buonissime cose che prepari!!!Se ti va passa a trovarmi,magari possiamo scambirci qualche ricettina :)Un bacione e buone feste da I manicaretti di Annarè

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !