joi, 12 februarie 2009

Baci di San Valentino


Pentru ca se apropie ziua indragostitilor, m-am gindit sa fac niste bombonele de ciocolata, nu prea in ton cu dieta mea, dar un mic sacrificiu in numele dragostei, nu strica...
Purcedem la confectionarea individelor.

Avem nevoie de urmatoarele ingrediente:
  • 250 g de napolitane cu cacao
  • 200 g de alune macinate
  • 400 g de nutella
  • alune intregi
  • 400 g de ciocolata amaruie
Punem in robot napolitanele si le invirtim pina se fac faina, dupa care adaugam nutella (atentie o puneti asa dura cum este, sa nu cumva sa o incalziti, ca dupa aia aveti probleme la amestecat), adaugam si alunele macinate, dupa care purcedem la framantarea asa zisului aluat.
La inceput am incercat cu lingura, apoi am bagat frumusel mana in compozitie si am amestecat bine, bine de tot.
Bagam compozitia la frigider pentru circa jumatate de ora, ca sa se intareasca, altfel vom avea de furca, la prepararea bilutelor, eu am pus-o la congelator pentru cinci minute. Cand a expirat timpul, trecem la formarea bilutelor.
Dupa ce am terminat compozitia, bagam bilutele din nou la frigider, pentru ca nutella tinde sa se inmoaie de la caldura mainilor si le lasam la rece pentru cca 10 minute. Punem la topit ciocolata in baie de aburi, scoatem bilele de la frigider si le asezam cate o aluna in cap sau pe cap, cum doreste fiecare...



Luam cu furculita cate o biluta si o tinem deasupra vasului cu ciocolata topita, iar cu o lingurita turnam ciocolata peste ea, dupa care o asezam pe hartie de copt, asta ca sa nu se lipeasca ciocolata.

Aveti grija cand turnati ciocolata, ca ramine destul de multa pe bilute, eu le-am mai "periat" un pic... Mi-au iesit 25 de bucati, pentru ca am folosit doar jumatate din ingrediente.

Dedic aceste bomboane ciocolatoase, la toate persoanele indragostite.

12 comentarii:

  1. Daniela, imi ploua in gura! Mi-ai facut o pofta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da...eu m-am indragostit.De bombonelele tale. :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Flor si mie imi ploua in gura, am servit doua si restul le-am ascuns... hi, hi...

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc Ramona, sa inteleg ca ti-am facut pofta ?

    RăspundețiȘtergere
  5. Cuscra, eu ma gindeam ca te-ai indragostit de mine...

    RăspundețiȘtergere
  6. Wauuuuuuu,Danelutza,ce bine arata,sunt super!!!
    Sanatate,sa-ti treaca repede raceala sa mai faci bunatati din astea,:)
    Pupici,
    Mirela

    RăspundețiȘtergere
  7. Superbe! Iti doresc sa ai parte de tot atatea sarutari dulci de Sfantul Valentin ;)

    RăspundețiȘtergere
  8. Mirela, ma bucur ca-ti plac bombonele mele. Ar fi trebuit sa fie mai frumoase, dar tura viitoare, cind imi cumpar forme...

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc Laura, sintem cam bolnaviori toti membrii familiei, dar recuperam cu pupicii dupa sf.Valentin. Pupici multi si tie...

    RăspundețiȘtergere
  10. Complimenti........una bonta' da fare
    quanto prima.....ciaooo

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !