joi, 20 ianuarie 2011

Chec cu mascarpone




Aveam o cutie cu mascarpone in frigider, asa ca am facut un chec foarte fraged si gustos.
Ingrediente:
* 250 g faina
* 250 g mascarpone
* 100 g unt topit
* 150 g zahar
* 3 oua
* un pachetel zahar vanilat
* 16 g praf de copt
* 100 g lapte
* un praf de sare


Zbatem intii ouale impreuna cu zaharul, pina obtinem o compozitie spumoasa. Adaugam praful de copt si zaharul vanilat mixind incontinuu, apoi adaugam mascarponele, laptele si untul topit dar rece, apoi faina si praful de sare. Daca cumva compozitia e prea tare, putem adauga un pic de lapte, la mine nu a fost nevoie.
Daca vrem putem adauga bucatele de ciocolata amaruie (cca 100 g) trecuta prin faina ca sa nu se lase la fundul checului, eu n-am pus pentru ca nu maninca domnisoara. Rasturnam compozitia in tava tapetata cu hirtie de copt si bagam in cuptorul preincalzit la 180 de grade pentru circa 45-50 de minute (facem o proba cu scobitoarea), daca vedem ca se coloreaza prea mult la suprafata, acoperim cu o coala de hirtie. Eu n-am acoperit, in schimb am ras un pic de ciocolata amaruie deasupra checului.
Pofta mare !

8 comentarii:

  1. A iesit tare frumos si cred ca e delicios! N-am mai mancat pana acum chec cu mascarpone dar se merita incercat mai ales ca imi place si checul si mascarpone:D!

    RăspundețiȘtergere
  2. cu adevarat bun,super nu am mancat niciodata cu mascarpone in impasto,trebuie sa fie delizios!!complimente si o zi buna!!
    p.s. nici nu puteai sa citesti la "neeeeee"caci aveam probleme cu blogul,am umblat la HTML si se vedea totul dublu,nu reuseam sa mai repar,asa ca pe alt blog al meu de proba,incercam sa fac ceva,insa di greseala am postat pe ala oficial,asa ca imediat cum mi-am dat seama,am eliminat postul de pe blog:))paaaaa,caci te-am zapacit!!

    RăspundețiȘtergere
  3. ce bine arata......nu am mancat niciodata dar arata delicios......pupici si o seara placuta.....ce mai face piticul tau?( Isabella)

    RăspundețiȘtergere
  4. Iulia, daca-ti place mascarponele, ai sa faci un chec minunat, gustos si foarte, foarte fraged. Pupici si multumesc de vizita !

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc, Nicole ! Acum m-am lamurit ce era cu postarea... de aia mie mi-e frica sa apas, unde nu sint sigura, ca sa nu cumva "sa arunc in aer computatorul..." Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  6. Te astept, Mirela ! Fac si o cafeluta calda... Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc, Alina ! Piticoata e "bandita mare", ieri a spus prima parolacce si a trebuit sa ceara scuze repejor... Of, cind ma gindesc ca la toamna merge la scoala si o sa aduc fel de fel de cuvinte acasa... Pupici si multumesc de intrebare !

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !