miercuri, 26 ianuarie 2011

Brownies


Philadelphia, o brinzica delicioasa, o reteta si mai si...
Astazi, prajitura brownies, iar ingredientele sint urmatoarele:
* 80 g philadelphia
* 40 g unt
* 40 g ciocolata amaruie
* 60 g zahar fin de trestie
* un ou
* 20 g faina
* 20 g cacao
* un picut praf de copt
* 20 g zahar

Intr-un vas punem untul taiat bucatele impreuna cu zaharul de trestie (puteti folosi si zahar obisnuit) si amestecam la foc mic ingredientele pina se topeste untul. Dam cratita de pe foc si adaugam ciocolata taiata marunt, amestecam bine pina vom obtine o compozitie omogena. Lasam la racit, adaugam oul si amestecam bine, apoi faina cernuta impreuna cu cacaoa si praful de copt. Rasturnam compozitia care e destul de consistenta, intr-o forma de tort micuta tapetata cu hirtie de copt.
Separat mixam philadelphia cu cele 20 g de zahar, pina vom obtine o compozitie spumoasa. Cu lingurita punem crema de brinza peste cea de cacao, apoi cu o furculita amestecam un pic ca sa ajunga compozitia alba peste tot, sa nu ramina la suprafata. Bagam tava in cuptorul preincalzit la 180 de grade pentru circa 20 de minute, in reteta originala scria 30 de minute, dar daca lasam asa mult timp, vom obtine o prajitura uscata nu frageda. Lasam la racit, taiem si servim. Singura problema cu aceasta prajitura a fost... ca nu am pus dublu ingredientele si s-a terminat repede. Am crezut ca Isabellei nu o sa-i placa ca era un pic amaruie, m-am inselat ca eu am apucat doar sa gust.
Sursa retetei... philadelphia, bineinteles...

16 comentarii:

  1. ce bine arata...iti fur o bucatica.....nu ne gandim la calorii ca nu mai mancam asa bunatate...pupici si o zi buna...

    RăspundețiȘtergere
  2. yamii. tre sa fie tare buna si delicioasa.

    RăspundețiȘtergere
  3. dar cat o fi de buna??doar tu si Isabella stiti!!foarte bine arata,dar vreau sa stiu daca este ca un muffin sau are consistenta cremoasa in partea de deasupra?
    p.s. pasta de zahar,nu se topeste in iunie,nu se topeste niciodata,problema e ca trebuie sa faci un pic de practica pana ti se da mana,intinzi pasta pe masa(mult mai mare decat tortul)si cu un sucitor mare,uns cu zahar pudra,o rasucesti pe el si o duci pana la tort,unde incepi sa o intinzi,cred ca cea mai dificila operatie e asta.de intins pe tort-si sa o faci intotdeauna chiar inainte de a o intinde nu o zi inainte ca nu o mai poti lucra la fel de bine!pupici!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce delicie de ciocolata ai facut!!!
    Stai linistita, problema se rezolva repetand reteta.
    Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  5. Super arata,,,,,,,delicios,,,,,dau si eu tot nota 20,,,,Puppp!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Alina, eu am noroc ca a mincat Isabella, ca altfel chiar ca incepeam sa ma gindesc la calorii. Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc, Veronica ! E sau mai bine spus, a fost delicioasa... Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc, Diamond ! Saru'mina de apreciere ! Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  9. Nicole, nu e cremoasa deasupra e toata foarte frageda. Pare asa de la desen si de la "denivelari". Multumesc, am sa exersez si eu intr-o zi sa vad daca-mi iese, iar daca am nelamuriri te intreb. Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  10. Tizo, multumesc de incurajare, adica sa fug repejor in bucatarie, dar pina la urma, tot cu o feliuta ma voi alege. Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  11. Multumesc, Mirela si de apreciere si de nota... Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  12. Oooo...asta e minunata! Nu mai cer, ca sigur nu mai ai. :))) O trec in lista de asteptare. :)))
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  13. Brownies vreau si eu... macar o bucata, doar ca ai spus ca nu a ajuns nici pentru voi. Pai... fa din cantitati duble sa apucam si noi. Pup!

    RăspundețiȘtergere
  14. Cuscra, ntz, ntz,... a papat-o toata nor'ta, eu m-am multumit cu gustatul... Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  15. Sara, am facut prajitura micuta, ca sa nu fiu tentata si mai ales de curiozitate, tura viitoare o fac mai mare si va invit si pe voi. Pup !

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !