duminică, 18 octombrie 2009

Fara prea multe cuvinte...

Cer scuze pentru moment, pentru neridicarea premiilor si nepublicarea de retete noi.

Pe 1 octombrie a fost chemat la Dumnezeu, dragul meu tatic...
Cu atit mai grea e durerea, atunci cind esti departe de casa...
Chiar daca ma asteptam, am tot aminat intoarcerea acasa si am ajuns... prea tirziu... la doar citeva ore dupa ce a fost chemat in cer, si mai aveam atitea de spus, atitea de vorbit cu el, dar n-a fost sa fie, desi abia acum mi-am dat seama, ca in iulie cind am fost acasa, la plecare a spus ca ne vom mai vedea intr-o alta lume... cine stie, poate e adevarat...
Am sperat tot timpul ca parintii mei vor muri de batrinete, fara prea multa suferinta, dar cancerul, aceasta urita boala patrunde, atunci cind mai putin ne asteptam.
Dumnezeu sa te ierte, taticule si sper ca de acolo de sus, vei veghea asupra noastra si sper ca sufletul tau sa vada cit de mult te-am iubit si cit de mult imi lipsesti...

12 comentarii:

  1. Condoleante cuscra!

    Imi pare rau de pierderea ta. Te pup si imbratisez cu drag!

    Dumnezeu sa-l ierte!

    RăspundețiȘtergere
  2. Daniela imi pare sincer rau, condoleante, Dumnezeu sa-ti dea putere sa treci peste durere si sa mergi mai departe. Din pacate asa e viata, nedreapta uneori. Te inteleg perfect si sunt alaturi de tine pt ca si tatal meu a murit tot de cancer, la 48 ani. Dumnezeu sa-i ierte!

    RăspundețiȘtergere
  3. Condoleante. Dumnezeu sa il odihneasca il pace, intr-o lume buna, fara dureri.

    RăspundețiȘtergere
  4. Condoleante. Dumnezeu sa il odihneasca il pace!

    RăspundețiȘtergere
  5. condoleante ,daniela!imi pare atit de rau,multa putere!caci stiu ce greu iti este...

    RăspundețiȘtergere
  6. Cara Daniela conosco il tuo dolore e ti sono vicina con tutto il cuore...un forte abbraccio

    RăspundețiȘtergere
  7. @ Multumesc tuturor care sint si au fost alaturi de mine, cu un cuvint, cu un mesaj de incurajare !

    @ Grazie, Emamama !

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !