miercuri, 25 martie 2009

Zurigo cu mere si crema de vanilie


Si de aceasta data, am optat tot pentru o reteta de pe forumul italian.
Avem nevoie de:

  • aluat de foetaj

  • un mar

  • crema de vanilie

  • zahar pudra

  • gem de caise

Preparam intii crema de vanilie, la mine a fost usor de facut, ca aveam in casa cumparata de la magazin.
Intindem aluatul de foetaj, de preferat aluatul proaspat, al meu a fost congelat si nu prea m-a incintat rezultatul. Daca facem noi aluatul (aici puteti vedea cit de frumoase si cit de crescute sint cele cu aluatul facut in casa ), grosimea foii trebuie sa fie de cca 5 mm. Masuram 10 cm lungime si 8 latime, facem gropite in mijloc
dupa care punem cite o lingurita de crema pe fiecare dreptunghi, puteti pune un pic mai multa crema decit in poza mea...
Atentie, voi masurati daca vreti sa iasa frumoase, eu le-am facut ochiometric, deh, mi-a lipsit metrul. Udati putin marginile pe linga crema ca sa se lipeasca un pic aluaturile intre ele si puneti alta foita de aluat cu crema, peste prima. In total vor fi trei foite, una peste alta.
Curatim marul si-l taiem feliute subtirele, subtirele si punem pe fiecare Zurigo cite trei feliute deasupra cremei, apoi presaram zahar pudra.
Bagam tava in cuptorul preincalzit la 220 de grade si lasam pina se umfla bine "in pene" aluatul, la mine a fost in jur de 10-12 minute. Dupa care la 200 de grade, lasam pina se rumenesc deasupra. Se vede ca m-a strigat domnisoara mea si n-am apucat sa le scot la timp din cuptor. Cind sint gata, le ungem frumos cu gem de caise pe deasupra.

6 comentarii:

  1. daniela ,ce delicat arata!imi plac!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Alison, nu au iesit prea aratoase, dar sint foarte gustoase, de fapt nu mai sint ca s-au mincat ... Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  3. Ahaaa...deci astea eram impricinatele de 10/8 cm...:))
    Foarte faine...

    RăspundețiȘtergere
  4. Cuscra dumnealor sint individele de 10/8 ... Multumesc de ajutor... Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  5. Cuscra,te asteapta niste premii la mine pe blog! Pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. Scuze cuscra, abia acum am zarit mesajul tau. Multumesc si o sa te vizitez... Pupici !

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !