miercuri, 2 decembrie 2009

Paste cu ciuperci/Penne ai funghi

Astazi am pregatit la prinz, paste cu ciuperci, ciupercute din gradina noastra.
Ingrediente pentru 3 persoane:
  • 250 g de paste scurte
  • 300 g de ciuperci
  • un catel usturoi
  • o lingura de patrunjel tocat marunt
  • 2 linguri ulei extravergin de masline
  • sare
  • piper
Intii am curatat si spalat ciupercutele (ghebe), pe care le-am taiat felii
Am pus uleiul la infierbintat si am prajit foarte putin usturoiul pe care il "luam de urechiuse" si-l aruncam la cos, adaugam ciupercile si le lasam la foc mijlociu, invirtind mereu sa nu se lipeasca. Ciupercile lasa apa, iar cind apa se va evapora, ciupercile sint fierte, le saram, piperam, adaugam si patrunjelul taiat marunt, amestecam bine si inchidem ochiul la aragaz.
Intre timp, fierbem pastele "al dente" in apa multa cu sare, le scurgem si le rasturnam peste ciuperci. Amestecam bine pastele cu ciupercile, punem in farfurii si le servim calde adaugind peste paste putin ulei de masline... Pofta mare !
PENNE AI FUNGHI
Ingredienti per 3 persone:

  • 250 gr di penne
  • 300 g di funghi misti surgelati o freschi
  • 1 spicchio d'aglio
  • 1 cucchiaio di prezzemolo tritato
  • 2 cucchiai olio extravergine di oliva
  • sale q.b.
  • pepe q.b.
Fate rosolare nel olio lo spicchio d'aglio e non appena accenna a colorirsi toglietelo e aggiungete i funghi (io ho dovuto lavare e pulire i funghi chiodini, perche erano appena raccolti dal giardino). Fateli cuocere a fuoco medio e, quando si sono bene asciugati, aggiungete il sale, il pepe prezzemolo tritato. Lessate in abbondante acqua salata le pennette e quando sono al dente, scolatele e versatele nella padella strascicandole bene con i funghi. Servite subito irrorandole con un filo di olio extravergine di oliva.
Buon apetito !

7 comentarii:

  1. mmmmmmmmm....buonissimi... che fortunata ad averli in giardino!!un bacio

    RăspundețiȘtergere
  2. Sono davvero buonissimi ! Ciao e baci !!!

    RăspundețiȘtergere
  3. E reteta de post, pentru ca am prestat-o pentru ziua de miercuri, iar eu sint innebunita dupa ciuperci, asa ca am trecut la treaba...

    RăspundețiȘtergere
  4. Woau!!! ce ciuperci frumoase! cum le cheama? bunica mea zicea ca ciupercile sunt carnea padurii. si noua de plac fff mult. Felicitari pentru papa bun si pentru gradina darnica. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc Monu, sint ghebe si sint delicioase. Nu am multe in gradina, dar ca sa-mi astimpar pofta ajung. Acum ca ai spus de gradina, m-am dus si-am tras cu ochiul si-am mai gasit... Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna imi place foarte mult blogul tau te-ar interesa un link exchange cu blogul meu cel din semnatura astept un raspuns o zi cat mai buna

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !