luni, 16 februarie 2009

Pui in crusta de cartofi/Pollo in crosta di patate


Am facut aseara fripturica de pui, dupa o reteta pe care am vazut-o pe un canal de televiziune italian.
Avem nevoie de:
  • un pui de circa 700 g (eu am pus pulpe)
  • 3 cartofi mici
  • o lingura de pesmet
  • o lingura de parmezan
  • 5 rosii mici
  • sare
  • piper
  • rozmarin
  • ulei cca 2 linguri
  • o ceapa
  • un catel de usturoi
  • un pahar cu apa
Portionam puiul/pulpele, taiem ceapa fidelute si usturoiul in doua. Intr-o tigaie (tava) care sa mearga si pe aragaz si in cuptor,  punem ceapa, usturoiul si peste ele carnea, adaugam apoi rosiile, sarea si apa.
Intr-un castron punem cartofii taiati feliute subtiri si ii condimentam cu uleiul, pesmetul, parmezanul, rozmarin, sare si piper.



Amestecam totul bine, apoi ii asezam frumos deasupra carnii


Acoperim tigaia cu un capac si punem pe foc pentru circa 20 de minute sau pina vedem ca s-a prajit/fiert carnea si cartofii sunt moi. Daca mai este nevoie de apa, mai adaugati o lingurita, la mine nu a fost nevoie. Luam capacul si bagam tigaia in cuptorul preincalzit la 200 grade, pana cand cartofii se coloreaza frumos.
Si gata, pofta mare... mancarea este delicioasa iar fetita mea a servit o portie destul de mare, ea care mananca doar gratarel.

2 comentarii:

  1. Am gasit o idee pentru ce vom manca azi! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Pofta mare, sa stii ca e foarte gustoasa si mai ales sanatoasa ca nu are mult ulei si prajeala...

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !