joi, 11 februarie 2010

Ingerasul meu si... carnavalul 2010


Ieri... da, ieri am fost imbracata cu rochitica de principessa roz pentru ca a fost mare petrecere la gradinita... carnavalul...
Ce spuneti, sint draguta ?! Sa stiti ca intre timp, inimioara de la coronita a disparut...
Pai da, probabil ca un baietel s-a indragostit de mine, m-a imbratisat, mi-a dat un pupic
si mi-a rupt inimioara... aia de la coronita... asa i-am spus eu mamei,
n-am vrut sa-i spun, daca m-am indragostit sau nu...


Marti, am fost "mascati" de doamna maestra de la gradinita


o bucatica de luna... am fost si eu, alaturi de alte prietene...,
iar aici ii trimit un pupic lui mami


Dar tot printesa arat mai bine, nu ?!
O poza mai serioasa...


alta mai "misterioasa", un zimbet smecher si cine stie cite secrete se ascund
in capusorul asta de ingeras...


28 de comentarii:

  1. Sa-ti traiasca printesa. Te rog sa vi la cules premii. O zi buna! Cami

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoasa printesa! sa fie sanatoasa si sa creasca mare!

    RăspundețiȘtergere
  3. frumoasa foc printesa....si eu acum am terminat de calcat rochita pentru printesa mea....e indragostita de costum daca ar putea ar dormi in el...pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Dragalasa foc fetita ta! Distractie placuta la carnaval!

    RăspundețiȘtergere
  5. Daniela, asa-i de frumoasa printesa ta ca-ti vine sa pupi monitorul. Sa-i dea Domnul o viata frumoasa si implinita, sa fie santoasa si sa va bucure viata !

    RăspundețiȘtergere
  6. danielutza,ce a mai crescut fetita ta !de frumoasa e ca o printesa adevarata!ce sa mai zic,decit sa-i dea BUNUL DUMNEZEU mult noroc in asta lume si sa o vegheze mereu!

    RăspundețiȘtergere
  7. Este o fetita tare dragalasa!
    Sant sigura ca ia a furat, la mai multi baieti inima.
    A-ti doresc Daniela sa ai cat mai mult timp ,pentru a petrece cu printesa ta.In zilele de azi nu pre-a este timp pentru copii,familie...

    RăspundețiȘtergere
  8. Daniela draga ai o printesa care va fura multe inimi de printi. Este o dulce si stie sa pozeze precum un fotomodel. Sa fiti fericiti si sa aveti parte de tot ce este mai bun in viata.

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc Cami, am sa trec neaparat sa ridic premiile. Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  10. Alina, a mea m-a intrebat daca poate merge si astazi cu rochitica la gradinita. Daca o fi timp frumos, am sa o duc simbata la plimbare. Pupici si astept poze cu printesa ta.

    RăspundețiȘtergere
  11. Multumesc mult Carmen, distractia e mai mult pentru cei mici, noi, parintii sintem mindri ca-i avem... Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  12. Multumesc mult, Narnia ! Stie si ea ca-i frumusica, ca s-ar oglindi toata ziua daca nu ar mai fi si joaca... Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  13. Multumesc mult, Alison ! Sa dea Dumnezeu noroc si sanatate, la toti copilasii ! Pupici la fat-frumos al tau !

    RăspundețiȘtergere
  14. Multumesc mult, Daniela ! Ca sa spun asa, eu fac parte dintre persoanele norocoase, adica inca, pot petrece mult timp cu ea... Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  15. Multumesc mult, draga Ghiocel ! Ii place intr-adevar sa pozeze si sa danseze, sper cind va creste sa aiba si alte calitate... Deocamdata ne multumim, ca-i un copil bun si sanatos ! Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  16. doamn,doamne ce scumpica este iti vine sa o papi nu alta.sa iti traiasca si sa te bucuri de ea.pupici si tie si ei

    RăspundețiȘtergere
  17. esti superba, draga mea, nu doar draguta.
    sa cresti mare!

    RăspundețiȘtergere
  18. Multumesc Sarah, e adevarat ca, citeodata in joaca o si musc, la cit mi-e de draga... Pupici si o zi buna !

    RăspundețiȘtergere
  19. Multumesc, Loredana si Robert ! Ma simt mindra de la atitea complimente !

    RăspundețiȘtergere
  20. ma che bellissima principessa...
    un bacio a Voi..
    Ciao Enza

    RăspundețiȘtergere
  21. Doamne da' ce scumpa si dragalase e!parca o vad pe Karina cand era de varsta ei si era imbracata de carnaval...
    Daniela draga,ii doresc printesei tale dulci tot ce-i mai frumos pe lume si mult ,mult noroc in viata .O pup cu drag pe obrajori .

    RăspundețiȘtergere
  22. Ai o fetita foarte frumoasa.
    Un premiu te asteapta,la mine-n "casuta".

    RăspundețiȘtergere
  23. Grazie, Enza ! Un bacione a te e buon week-end !

    RăspundețiȘtergere
  24. Multumesc mult, Lissa ! Pupici si tie si Karinei...

    RăspundețiȘtergere
  25. Multumesc, ochi_verzi ! Am sa trec neaparat sa ridic premiul... Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  26. E tare frumusica principesa! Sa stii ca iti seamana foarte bine! pupici

    RăspundețiȘtergere
  27. Multumesc mult, Ellis ! Pupici si voua si week-end placut !

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !