marți, 25 octombrie 2011

Mamaliguta in stil calabres




Nu rideti de mine, dar in seara asta va prezint o alta varianta a mamaligutei...
Ingrediente folosite: 

  • 250 g faina de porumb
  • o cutie de fasole pestrite
  • broccoli (pe astia nu i-am cintarit, ca-i culesesem din gradina, adica ochiometric, sau ochiogramic... nu prea suna romaneste...
  • 200 g brinza gorgonzola (poate fi inlocuita cu succes de brinza la burduf, cea de oaie)
  • un paharut suc de rosii
  • sare dupa gust (dar nu prea multa pentru ca se mai sareaza de la brinza)
  • parmezan ras
Intii de toate am pus intr-o oala de tuci apa la infierbintat si sare, bineinteles. Cind aceasta a inceput sa fiarba, am dat drumul la faina sub forma de ploaie si am amestecat continuu cu o lingura de lemn ca sa nu faca... cocoloase. Separat am spalat si taiat maruntel broccoli, apoi i-am fiert separat. Durata de fierbere a mamaligutei este de cca 40 de minute. Deci mamaliguta se va prezenta ca un cir, care in timp se va transforma in mamaliguta. Dupa vreo jumatate de ora, adaugam fasolele cu tot cu sosul in care au fost (sau putem pune doua polonice de fasole fierte daca avem, adaugam si broccoli impreuna cu sucul de rosii si continuam fierberea. Aproape de sfirsit, adaugam gorgonzola taiata cuburele si amestecam pina ce aceasta se topeste. Punem in farfurii, presaram parmezan ras sau eventual brinza de oaie rasa si servim. Isabella a servit cu brinza topita deasupra. E foarte gustoasa si satioasa, desi pare cam ciudata combinatia de ingrediente.
Pofta buna !




19 comentarii:

  1. Adica fetelor dragi,tot mamaliga ati papat si voi dar cu alte cele!Va pup si sa aveti spor in toate!

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar ca asa la prima citire pare o combinatie mai atipica, dar din moment ce voua va place nu cred ca are ce sa fie rau ...e si mai consistenta:)Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Teo, la noi a fost o tira mai dietetica, daca nu luam in considerare brinzeturile... Pupici !!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Danutza, mie mi s-a parut ciudat prima data cind imi spunea sotul ce sa pun in mamaliguta, dar cind am vazut ce gust are /pusesem multa brinza de burduf romaneasca), m-am indragostit de mamaliguta asta si cum o mincam doar iarna, cum a dat frigul, cum am preparat-o... Pupici !!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Moama ce combinatie! musai trebuie sa o incerc!

    RăspundețiȘtergere
  6. eu cu draga inima as incerca aceasta mamaliga cu de toate daca as avea malai...da' n-am.oricum singurul ingredient care m-a lasat un pic cu gura cascata a fost borccoli.pupaceli multe!

    RăspundețiȘtergere
  7. Cred ca e delicioasa,ma tenteaza,am s-oncerc!Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  8. Antonina, astept sa vad rezultatul si impresiile...

    RăspundețiȘtergere
  9. Sarah, al meu barbat maninca cu o altfel de verdeata... cime di rapa, nu pot sa-ti spun traducerea in romana, ca nu stiu daca avem noi asa ceva, doar ca... e un pic amara si mie nu-mi place, de aceea prefer broccoli. Daca maninca motzata mea cu "linguroiul", inseamna ca e bun si a trecut testul... Pupici !!!

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumesc, Flory ! Sper sa-ti placa, la noi are loc de onoare in perioada rece... Pup !!!

    RăspundețiȘtergere
  11. Chiar e o combinatie aparte. Nu ar avea de ce sa nu fie buna, trebuie incercata. O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  12. Multumesc, Sara ! In mamaliguta asta e si primul si al doilea fel... Pupici !!!

    RăspundețiȘtergere
  13. Aruna si la mine o bucatica sa vad ce gust are.Pare tare bunuta.Mie mamaliga imi place oricum ar fi.Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  14. DiaMar, e foarte gustoasa, iar cu brinza de oaie e demential de buna... Pupici !!!

    RăspundețiȘtergere
  15. nu am papat mamaliguta in combinatia asta niciodata , dar avand in vedere ca-mi plac igredientele folosite , sigur m-as linge pe botic ;)...

    RăspundețiȘtergere
  16. Catkitchen, noi ne lingem des pe botic in perioada rece... Uite cum imi fac pofta si foame, aici de una singura, in fata calculatorului...

    RăspundețiȘtergere
  17. Alinutzika, te-as servi dar nu mai e... te invit cu alta ocazie sa gusti, da ?!

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !