vineri, 2 martie 2012

Cornulete cu nutella










Cornulete rapide si fragede, astea vor fi pentru micul dejun de miine dimineata... daca rezista in fata mincatorilor... 
Ingrediente:

  • 250 g faina
  • 125 g unt la temperatura camerei
  • 125 g smintina
  • 50 g zahar
  • 8 g praf de copt
  • un virf de cutit de sare
  • un pliculet zahar vanilat
  • esenta de vanilie
  • nutella pentru umplutura
  • zahar praf pentru decorat
In vasul de la mixer punem toate ingredientele si incepem framintarea pina ce acestea s-au incorporat bine. Rasturnam aluatul pe masa de lucru infainata si continuam framintarea, adaugind cite un picut de faina, pentru ca aluatul e cam lipicios. Impartim aluatul in 2-3 parti, depinde cit de mari dorim sa facem cornuletele, intindem aluatul frumos cu sucitorul ca sa-i dam o forma cit mai rotunda, taiem in 8 triunghiuri fiecare foaie (eu am impartit aluatul in doua, am intins aluatul cam mult si mi-au iesit cornuletele rulate de citeva ori... dar aici tine, de gustul fiecaruia...), punem cite o lingurita de nutella sau de care umplutura dorim, rulam si punem cornuletele in tava tapetata cu hirtie de copt. 
Bagam tavile, pe rind, in cuptorul preincalzit la 180 de grade, timp de cca 20 de minute. 
Scoatem din cuptor, lasam la racit, pudram cu zahar si... servim... foarte delicioase... usor si rapid de facut.
Pofta buna !




41 de comentarii:

  1. Cred ca merg de minune si cu untura nu? Nu de alta, dar inca mai am provozii ;) Te invit cu drag la un concurs de carte! pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca ai provizii de untura, incearca, nu are ce sa dauneze... Acum mi-ai facut pofta de cornulete cu untura, dar aici costa un sac de bani, mai bine renunti... Multumesc pentru invitatie ! Pup !

      Ștergere
  2. Delicioase cornuletele tale! ale mele s-au terminat, vin la tine :). te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te astept, asa ca atunci cind le termin eu, ma mut la tine in bucatarioara ! Pupici !

      Ștergere
  3. Arata tare bine.Si eu le umplu cu nuttela.sint tare delicioase.Un weekend frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu prea folosesc nutella, dar parca mi-era dor de ceva ciocolatos... Pupici si week-end placut !

      Ștergere
  4. Bune cu cioco,v-ati rasfatat!Va pup si va doresc o primavara minunata ca voi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hi, hi... asta-i dezmat nu rasfat... mai ales pentru mine ... O primavara minunata iubita, cu multa iubire si fericire !

      Ștergere
  5. Yammy,yammy ce bunatate!O primavara frumoasa si insorita sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  6. Bune... vin si eu la un cornulet. Pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te astept cu o cafea calda, alaturi de cornulet... Pupici si week-end placut !

      Ștergere
  7. Asa da mic dejun, imi place :) Arata bine si cred ca sunt delicioase!

    RăspundețiȘtergere
  8. Iar am ajuns tarziu!
    Si-mi plac tare mult!
    O sa stau pe faza sa ajung mai repede!
    Pupici tie si frumoasei!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru prieteni oricind se gaseste, Mari ! Nu ai ajuns tirziu, ca jumatate din ele le-am ascuns... hi, hi... altfel nu mai scot nasul din bucatarie... Pupici !

      Ștergere
  9. Finiti tutti??? arrivo sempre tardi Uffa!!
    baci

    RăspundețiȘtergere
  10. Yammy,yammy...ce frumoase sunt cornuletele:)!!!!Deliciu total!!!

    RăspundețiȘtergere
  11. Vad ca v-ati rasfatat Daniela! Hmm!!! Vreau si eu!!!! Va pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poftim, serveste... un pic de rasfat, nu face rau nimanui... Pupici !

      Ștergere
  12. imi lasa gura apa :)) ... de emotie, de pofta, de ora tarzie, de grija ca e prea tarziu sa mananc ... gresesc ce scriu :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce simpatica esti, Andreea... Pupici si o duminica minunata sa ai !

      Ștergere
  13. Asa cevaaa....Nutela ma cheama, deci sunt ale mele toate!! Bune de tot!! pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bau... te-am prins, faci parte din familia ciocolatosilor... Serveste cu incredere, ca sigur iti vor placea... Pupici !

      Ștergere
  14. Alte cornulete delicioase !!! Cred ca le poti face cu ochii inchisi, asa-i ? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iubita, n-am incercat sa fac cornulete cu ochii inchisi, dar de mincat cu ochii inchisi,,, oh, yesss... Pupici !

      Ștergere
  15. Che bel blog e quante buone ricette!!!
    Ti seguo e ti aspetto..Fullina

    RăspundețiȘtergere
  16. Cred ca sunt delicioase si se mananca foarte repede, nu?

    RăspundețiȘtergere
  17. scuze cum se cheama prafu de copt an italieana ca sunt anm italiea

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Il gasesti in magazine in pliculetele de 15 g si se chiama "lievito in polvere", la noi are desenat pe el o briosa, vezi ca mai gasesti "lievito per dolci", asta din urma sigur il gasesti in cutiute... Sper sa-ti fie de ajutor, daca nu intreaba si iti spun...

      Ștergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !