duminică, 15 martie 2009

Strudel cu mere


Ingrediente:
  • un pachet aluat de foetaj
  • 3 mere
  • unt cit o nuca
  • mandorle cca 30 g
  • 2 linguri de zahar
  • o lingura rom fara alcool
  • un ou
  • scortisoara
  • 2 linguri gem de caise
  • stafide (optional)
Curatam merele si le taiem cuburele micute micute, adaugam cele doua linguri cu zahar, untul, mandorlele taiate feliute subtiri, scortisoara, eu am pus si romul pentru ca era cu alcool... le punem la foc mic pentru citeva minute, adica pina scade sucul lasat merele cu zahar
intindem aluatul de foetaj si-l ungem cu gemul de caise, adaugam umplutura
iar in cazul meu, incepem sa impletim , nu prea mi-a iesit impletitura ca am gresit cind am taiat pasta. Ungem cu ou si punem zahar granule, daca avem, daca nu se poate pune zahar pudra dupa ce o scoatem din cuptor si o lasam sa se raceasca.
Bagam in cuptorul preincalzit la 180 de grade, pentru 30 de minute. A iesit foarte gustoasa, doar ca tura viitoare, in loc de mandorle voi pune nuca macinata.
Pofta mare !!!

4 comentarii:

  1. Fooooarte apetisant! Mai e vreo feliuta si pentru mine? :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce bine seamana cu cel facut de mine. Numai bine.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cuscra, nu mai este, ca nefiind prea dulce, a disparut, repejor... Dar promit sa-ti pastrez tura viitoare...

    RăspundețiȘtergere
  4. Numai bine si tie Marcela, uite acum vin fuguta sa-l vad si pe al tau...

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !