duminică, 23 octombrie 2011

Cupcakes cu ciocolata alba


Zilele trecute, am confectionat 12 bucati cupcakes delicioase si fragede de se topeau in gura. 
Ingrediente necesare:
  • 180 g faina
  • 60 g unt
  • 115 g zahar 
  • 50 g ciocolata alba
  • 135 ml frisca lichida
  • un ou
  • o lingurita miere
  • 8 g praf de copt
Intii de toate am topit ciocolata la MO si am lasat-o la racit (atentie sa nu se arda). Zbatem untul impreuna cu zaharul, adaugam mierea si oul si mixam incontinuu. Adaugam ciocolata topita dar rece, apoi incet cite o lingura din faina cernuta impreuna cu praful de copt si alternam cu cite un pic de frisca. 

Preincalzim cuptorul la 180 de grade, iar in forma de briose in care am pus formele de hirtie (scuze ca ma repet), incepem sa punem cu lingura din compozitie, incercind sa fie cit de cit egale. 
Bagam tava in cuptorul preincalzit pentru cca 15 minute. Le lasam sa se raceasca, presaram zahar praf si... 



dam hirtiuta la o parte si mincam din ele... hmmm... delicioase... 

Nu ma pot abtine sa nu pun si o poza din care disparuse deja o bucata in... hmmm, in burtica mea... 
Cu aceasta reteta, particip la provocarea lunii octombrie "Dulce Romanie" gazduita in aceasta luna de Fancy Cake




30 de comentarii:

  1. Ce frumoase sunt in hartiutele colorate...

    RăspundețiȘtergere
  2. Am facut si eu azi niste briose care vor urma saptamana asta dar tare as incerca si cu ciocolata alba!Cred ca au fost tare bune!Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce bunatati!!! Ne-ai pus poza aia deja muscata sa ne faci in ciuda, nu?! Las' ca ne luam noi revansa:) Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Sigur bune si potrivite cu un ceai cald pe vremea asta...te pup si-ti urez o seara placuta!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. si briosa mea unde este?daca am noroc vin cu primul val in Italia ca la mine e inundatie.asteapta-ma cu briosele pregatite te rog.pupicei

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc, Ghiocel * Pacat ca nu putem papa si hainutele... Pupici ***

    RăspundețiȘtergere
  7. Livia, ai ghicit... au fost devorate de pustoaice, de fiica'mea si de prietena ei... dar nu ne-am dat nici noi la o parte, ca erau prea fragede si bune...

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc, Dia ! Daca maninc multe din astea, ma tem ca devin si eu la fel de dolofana, hi. hi...

    RăspundețiȘtergere
  9. Teo, au fost foarte bune, desi e prima data cind fac briose cu ciocolata alba, bune, bune de tot... Astept sa pap una virtuala de la tine ... Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumesc la fel, Petronela... Noi le-am servit cu cafea cu lapte, iar motata doar cu laptic cald... Brrr, ai dreptate, a venit vremea racoroasa... Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  11. Sarah, tu anunta-ma cind vii, ca sa pregatesc briose proaspete... Pupicei !

    RăspundețiȘtergere
  12. Danutza vin cu o briosa, daca dai la schimb icreeee... Pup ...

    RăspundețiȘtergere
  13. Delicioase. Poate vrei sa vii si tu sa petreci alaturi de noi la "Dulce Romanie". Gasesti detalii pe blogul meu.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  14. Vai cat de frumoase ti-au iesit!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  15. Multumesc de invitatie, Fancy ! Mai sint citeva zile, dar o sa-mi fac timp sa trec pe la tine... Pupici !!!

    RăspundețiȘtergere
  16. Kadia, te servesc cu o briosa virtual ?! Pupici !!!

    RăspundețiȘtergere
  17. Virtual ma tot servesc, mi-ar placea si una reala ;)

    RăspundețiȘtergere
  18. Foarte frumoase sunt! Numai bune pentru provocare, cum a spus si Fancy Cake.

    RăspundețiȘtergere
  19. tare bine arata cu ciocolata alba , o sa fac si eu !!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  20. Kadia, daca vii in vizita, promit solemn ca fac briose proaspete pentru tine... Pupici !!!

    RăspundețiȘtergere
  21. Catkitchen, daca le faci te astept cu impresii... Pup !!!

    RăspundețiȘtergere
  22. Cam tarziu am ajuns si eu pe aici pentru a mai gasi ceva, dar am notat reteta, sa-mi fac si eu! :)) Pup!

    RăspundețiȘtergere
  23. Miha, erau prea pufoase ca sa reziste mult. Prietena Isabellei se certa cu al meu barbat, ca nu-l lasa si pe el sa manince ... Pupici !!!

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !