duminică, 5 decembrie 2010

Ciambella al mascarpone




Ciambella cu mascarpone, delicioasa si frageda.
Ingrediente:
* 300 g de faina
* 150 g amidon alimentar
* 250 grame zahar (reteta prevedea 300 g, dar dupa gustul meu, erau suficiente 200 g)
* 100 g unt
* 250 g mascarpone
* 3 oua mari (daca sint mici _ 4 oua)
* 100 g lapte
* 16 g praf de copt
* un praf de sare
* coaja rasa de la o lamiie


Intr-un vas punem ouale (fara coaja, da ?!!!), adaugam zaharul si mixam pina se topeste zaharul si vom obtine o compozitie spumoasa. Adaugam untul topit dar rece, mascarponele, sarea, laptele si incet adaugam cite un pic de faina pe care intii o cernem impreuna cu amidonul si praful de copt.
In forma pentru ciambella unsa cu unt topit si tapetata cu faina, rasturnam compozitia, eu am pus si niste bucatele de ciocolata si bagam in cuptorul preincalzit la 160 de grade pentru circa 25 de minute, apoi ridicam temperatura la 185 de grade circa 10 minute. Neaparat dupa cele 25 de minute facem o proba cu o scobitoare, asta ca sa nu riscam sa fie ori cruda, ori prea uscata.
Scoatem din cuptor, lasam sa se raceasca si abia apoi rasturnam ciambella din forma. Vedeti ce frumos a crescut.




Pofta buna !

2 comentarii:

  1. bbbonaaaaaa...ricetta..ricetta.....
    bravissima
    buona domenica
    Enza

    RăspundețiȘtergere
  2. complimenti.....arata foarte bine.....am luat o bucatica si eu...pupici si o saptamana placuta

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !