vineri, 19 februarie 2010

Torcetti al burro



Reteta am gasit-o pe Cookaround, doar ca eu am facut fursecurile sub forma de covrigei.
Ingrediente pentru 23-25 de bucati:
* 250 g faina
* 125 g unt
* 60 ml bere
* 2 linguri de zahar
* zahar de trestie
* ciocolata pentru decor (facultativ)


Facem aluatul cu robotul sau cu miinile. Amestecam bine untul (e bine daca il topiti dar il lasati sa se raceasca bine) cu faina, apoi adaugam zaharul si berea /blonda-neagra, de care are fiecare...
Vom obtine un aluat molcut pe care-l invelim in folie transparenta si-l punem in frigider pentru circa 30 de minute (eu l-am lasat o ora)




Scoatem aluatul de la frigider, il impartim in bucati de circa 20 g fiecare (eu le cintaresc), apoi din fiecare bucatica facem snurulete lungi, pe care le tavalim in zahar de trestie, iar in tava tapetata cu hirtie de copt, le dam ce forma vrem noi.












Le-am lasat la rece circa 20 de minute, timp in care am incalzit cuptorul la 200 de grade, le-am stropit cu apa, le-am bagat la cuptor pentru 15 minute, le-am stropit din nou cu apa si le-am mai lasat cca 4 minute, depinde cit vrem sa fie de colorati. Asa aratau cele din prima tava, pentru ca au fost doua tavi de cuptor, putem sa le lasam asa,

dar eu am preferat sa decorez cu ciocolata topita.


Sint fragede si bunute, bunute...

6 comentarii:

  1. Arata tare bine covrigeii tai, n-am mai auzit de varianta asta, dar trebuie incercati.

    RăspundețiȘtergere
  2. arata de milioane cred ca-s tare buni.ce ti-e si cu tehnologia asta..la ce s-au mai inventat calculatoarele daca nu transmit decat imagini nu si arome.pup

    RăspundețiȘtergere
  3. Livia, sint c-au racit bine, sint deliciosi, ca de altfel toate dulciurile...

    RăspundețiȘtergere
  4. Sarah, eu zic ca mai bine ca nu se simte parfumul si gustul, altfel ori am fi prea grase, ori ne-am alimenta prin intermeiul internetului, hi, hi...

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !