vineri, 6 mai 2011

Turnuri de mamaliguta cu carne de vita

Asta e o reteta din ciclul "reciclat", adica nu se arunca nimic.
Ingredientele necesare:
Imi ramasese de seara mamaliguta si spezzatino di vitello (mincarica de carne de vita cu ciuperci).
Am sfarimat cu furculita maruntel mamaliguta rece (daca aveti mamaliguta calda, o rasturnati pe o hirtie de copt, acoperiti cu o alta coala iar cu sucitorul o intindeti ca pe aluat), iar cu ajutorul instrumentul din imagine uns cu un pic de ulei am facut turnurile de mamaliguta, pe care le-am tiparit un pic cu o lingura apoi cu capacelul le plastic si acesta uns cu ulei,  am ridicat cercul de metal si am format o parte de turn. Toata operatia am facut-o pe tava tapetata cu hirtie de copt. Am bagat turnurelele in cuptorul preincalzit la 180 de grade, timp de 10 minute, doar cit sa se infierbinte mamaliguta, apoi am trecut la construirea lor..., le-am asezat pe platou, am pus un pic de sos de la carnita, apoi inca un cerc de mamaliguta si am acoperit cu sosul cu tot cu carne.
Pofta buna... dispar ca prin farmec...


12 comentarii:

  1. Pofta buna! Arata minunat turnurile cu mamaliguta si carne de vita.

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte fain aranjamentul!Weekend Placut!

    RăspundețiȘtergere
  3. Reciclata dar buuuna! Imi place mult ideea!
    Pup si weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place ce-ai inventat!
    Multumesc pentru idee!

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc, Mariette ! Pupici si-un sfirsit placut de saptamina !

    RăspundețiȘtergere
  6. Danutza, parca a fost mai buna reciclata, decit cea adevarata... Pupici si week-end placut !

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc si eu, Alexandrina ! Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  8. E adevarat ca mancarurile gatite sant mai bune a doua zi,iar tocanitele...yami,yami imi plac mult.Frumoase tortuletele parca santem intr-un restaurant chic!
    Te pup si pe curand!!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc, Petronela ! Pupici si week-end placut !

    RăspundețiȘtergere
  10. Interesanta reciclata ta. Si cred ca a fost devorata una-doua, ca nici nu se discuta sa nu fie super buna.

    RăspundețiȘtergere
  11. Mari, intr-adevar a disparut automat, mai ceva ca atunci cind era proaspata... deh, sa traiasca reciclajul...

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !