luni, 8 noiembrie 2010

Biscuiti cu lamiie


Dupa cum vedeti, m-am cam profilat ca sa nu zic reprofilat, pe biscuiti, muffins si alte "minuni", care pot fi servite la micul dejun.
Ingrediente pentru cca 22 biscuiti:
* 3 galbenusuri
* 225 g faina
* 100 g unt
* 150 g zahar
* coaja rasa de la doua lamii

Zbatem bine galbenusurile impreuna cu zaharul, pina vom obtine o crema omogena, adaugam untul taiat bucatele (la temperatura camerei), adaugam coaja de lamiie si amestecam bine ingredientele.
Adaugam putin cite putin, faina cernuta si continuam mixarea. Dam forma de mingiuta aluatului si-l punem in frigider timp de o ora. Scoatem aluatul de la frigider si formam bilute mari cit o nuca (cca 25 g/buc.), le asezam in tava tapetata cu hirtie de copt, le strivim cu "dintii" de la o furculita (puteti apasa mai mult decit am facut eu, ca oricum isi vor pastra forma)


Bagam tava in cuptorul preincalzit la 180 de grade, timp de 15 minute (depinde de aragaz, va orientati cind vedeti ca s-au colorat frumos).
Lasam sa se raceasca si servim... mmmm, buni, buni...


Cit de curind, voi posta urmatoarele retete: 
* mincarica de carne de vita cu mamaliguta



* fenicul gratinat



* pulpe de pui cu bere


6 comentarii:

  1. biscuitii arata beton si cred ca am sa-i fac ,sa-mi miroase si mie bine in bucatarie!astept cu interes restul de retete!

    RăspundețiȘtergere
  2. Biscuiti arata bine, izul de lamaie imi place. Astept si restul retetelor. Pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc Alison, pe mine m-a terminat parfumul de lamiie... Pupici !!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc, Sara ! Incerc acum sa vad daca reusesc sa mai postez o reteta... Pupici !

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !