sâmbătă, 6 februarie 2010

Ardei la cuptor


O mincarica ideala ca garnitura, dar se poate servi, asa cum am facut noi, cu feliute de piine proaspata.
Ingrediente:
* 6 ardei grasi si carnosi
* 100 g masline fara simburi
* cca 75 g caperi
* 4 catei usturoi
* patrunjel
* ulei de masline
* sare
* piper
* pesmet

Intii coacem ardeii, cind este cite unul gata, il punem intr-o oala si acoperim cu un capac, asa ii vom putea curata mult mai usor.
Cind s-au racit ii curatim frumos de coaja, eliminam codita si-i curatim de simburi.

Vedeti ce culoare frumoasa au, mie imi venea sa-i maninc asa, doar cu sare, ulei si otet.
Intr-o tava unsa cu ulei, punem un strat de ardei, masline taiate, caperi, feliute de usturoi, patrunjel taiat marunt, saram si piperam, punem deasupra un pic de pesmet si un firicel de ulei.

Continuam asa cu urmatorul strat, iar la sfirsit adaugam pesmet, de aceasta data mai multisor.


Bagam in cuptorul preincalzit la 225 de grade si lasam circa 20 de minute, cit sa se coloreze pesmetul de deasupra. Servim caldut sau chiar rece, gustul este delicios, am mincat portioara mea nu numai cu gura, ci cu ochii si sufletelul. Pofta mare !


8 comentarii:

  1. Hallo Daniela,

    O Bombä de Gust. Kombinatia este de Milioane.Super

    Salutäri Jacob

    RăspundețiȘtergere
  2. buna....si foarte interesanta reteta....imi place...pupici si un bun sfarsit de saptamana...

    RăspundețiȘtergere
  3. Va multumesc pentru sustinere, v-am trecut linkul chiar acum la sustinatori :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc Jacob, ar fi fost si mai aratoasa daca puneam si ardei rosii, asta tura viitoare... Intr-adevar gustul e de milioane... O zi buna !

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc, Alina ! Pupici si tie si week-end placut !

    RăspundețiȘtergere
  6. è vero..si mangia con gli occhi....
    bella ricetta..Brava Daniela!!!
    buon W.E..Enza

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !