duminică, 5 iunie 2011

Tort fluture - La multi ani, ingerasul mamei !!!


Acum 6 ani, tot duminica era, devreme de tot, asa pe la 1.40, a venit pe lume, scumpa noastra fetita Isabella, care ne-a umplut si ne umple inimile de bucurie, 
cu zimbetele ei, cu poznele care le face....
Iti multumim draga Isabella pentru toata fericirea care ne-o transmiti si-ti dorim din inima, mami si tati, sa cresti mare, sa fii fericita, sa te pazeasca Dumnezeu de toate rautatile din lume si zimbetul sa nu-ti dispara niciodata de pe fata. 
La multi ani, Isabella !!!

Tort fluture cu camy cream si zmeura 
Ingrediente pentru blat:
  • 4 oua
  • 100 g faina
  • 100 g zahar
  • un pic de sare
Ingrediente pentru camy cream: 
  • 500 g mascarpone
  • 250 g frisca lichida
  • 170 g lapte condensat
  • zmeura
Facem intii blatul. In vasul de la mixer/robot punem ouale, sarea si zaharul si mixam cca 15 minute, pina vom obtine o crema spumoasa si ingredientele isi vor tripla volumul. Adaugam cite un pic din faina cernuta si amestecam incet cu o lingura de lemn, de jos in sus, pina terminam de pus toata faina. Intr-o tava cu pereti detasabili (20 cm tava mea), tapetata cu hirtie de copt, rasturnam compozitia si bagam tava in cuptorul preincalzit la 160 de grade, timp de 30 de minute. Eu din compozitie am pus intr-o forma de savarina unsa cu unt, ca sa pot face capul fluturasului. 
Acum trecem la facut crema. Intr-un vas, zbatem bine mascarponele pina vedem ca incepe "se se umfle in pene". Adaugam cite un pic din laptele condensat, mixind incontinuu, iar la sfirsit adaugam frisca zbatuta separat si amestecam delicat cu o lingura de lemn. Daca dorim putem adauga zmeura (putem inlocui cu capsuni, eu zmeura aveam in gradina, din aia am pus) si amestecam. Eu am preferat sa pun zmeura deasupra pe discurile de pandispan unse cu crema, pentru ca altfel nu puteam acoperi cu crema respectiva, tortuletul. 

Taiem blatul in trei discuri, insiropam cu un pic de lapte rece, ungem cu crema si punem deasupra zmeura si procedam la fel cu celelalte doua discuri si cu briosa pe post de cap...
Taiem in doua tortuletul, il intoarcem ca sa dam forma de fluture si decoram dupa pofta inima, sau cum ne pricepem mai bine. 
O poza cu domnisoara sarbatorita 

satisfacuta ca a stins toate luminarelele

O feliuta virtuala pentru toti cei care ne-au vizitat si felicitat, cu multe, multe multumiri si pupici de la sarbatorita...


Serviti cu incredere, tortuletul e delicios... 

23 de comentarii:

  1. M-au emotionat foarte mult cuvintele ce le-ati scris, LA MULTI ANI ISABELLA! sa crest mare si sanatoasa, sa va bucurati de ea Daniela, sunt averea cea mai de pret pe lumea asta, copii nostrii... Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani!Sa fie sanatoasa si sa va bucurati de ea!

    RăspundețiȘtergere
  3. la multi ani printesei,sa fie sanatoasa si sa va umple de bucurii,sa aiba o viata fericita cu multe impliniri!!!
    Pot sa-ti spun un secret...(sa te bucuri si tu de Isabela asa cum eu ma bucur de Codrina mea caci a luat anul trecut9,70 la bacalaureat aici in Italia iar acum studiaza informatica la universitatea din Milano...)Deci ,iata marea mea bucurie si mandrie...deci aceeasi care ti-o doresc si tie!
    Va pup cu drag pe amandoua si multa fericire va doresc!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Multumesc mult, Livia !
    @ Multumesc mult, Adela ! Intotdeauna imi lasi mesaje frumoase. Pupici !
    @ Multumesc mult, Flory ! Pupici !
    @ Multumesc, Petronela ! Felicitari Codrinei, sa dea Dumnezeu sa fie asa si pentru Isabella, dar la noi drumul e lung. La sfirsitul lui august incepe scoala si eu sint mai emotionata decit ea, probabil unde va trebui sa incepem sa studiem impreuna... Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  5. la multi ani,multa sanatate si noroc
    un tort foarte frumos

    RăspundețiȘtergere
  6. La multi ani printesei tale! Sa va bucurati de ea. Multe sarutari pentru Izabella.

    RăspundețiȘtergere
  7. Saru'mina, Sara si multumesc frumos de urari ! Pupici !!!

    RăspundețiȘtergere
  8. La multi ani, cu sanatate, bucurii si multa fericire! Sa ai un drum al vietii usor si lin, printesa mea draga! Te pupam cu drag de la Iasi!

    RăspundețiȘtergere
  9. La multi ani.Numai bucurii si fericire.

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumim, cuscra de urari ! Pupici si de la noi, iar daca doresti sa ne pupicim in direct, de pe 20 iunie sintem la Iasi pina pe 4 iulie (nr. de telefon e la adresa de pe mess). Pupici la pitici !!!

    RăspundețiȘtergere
  11. Multumim de urari, Micule ! Sa dea Dumnezeu !!! Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  12. Ohh... eu cu nebuniile mele am uitat sa-ti urez La multi ani Isabella !! ai o adevarata printesa Daniela!! sa-ti traiasca, sa aibe parte de noroc pe oriunde calca, sa-ti aduca si sa-si daruiasca numai bucurii !! Cat despre tort .. o bunaciune !!! O mie de pupici !

    RăspundețiȘtergere
  13. La multi ani sa fie sanatoasa si sa va aduca numai bucurii!
    bacioni

    RăspundețiȘtergere
  14. La multi ani princesei tale .Multa bucurie si fericire sa va inunde sufletul cu zimbete.Tortul este superb .pupici

    RăspundețiȘtergere
  15. Multumesc, dulcegario... ti-am zis ca te-am pus intr-un colt secret al inimii...

    RăspundețiȘtergere
  16. Multumesc mult, Nicoleta ! Un bacione !!!

    RăspundețiȘtergere
  17. Multumesc, Paradis ! Sa stii ca am facut pentru petrecerea cu copii, reteta ta de "bebelusi in paturica"... Pupici !!!

    RăspundețiȘtergere
  18. Ce printesa fericita si frumoasa are mama! Sa va traiasca si sa va aduca numai bucurii! Pupici multi!

    RăspundețiȘtergere
  19. Multumesc, Liana ! Sa dea Dumnezeu sa aiba parte de bucurii !!! Pupici de la printesa noastra !!!

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !