marți, 17 mai 2011

Tarta cu ricotta si iaurt


O tarta delicioasa, care a disparut repede repede... 
Va povestisem cit de mult mi-a placut aluatul de cornulete cu ricotta, asa ca am schimbat un pic sa vad cum il pot lucra. Cum aveam ricotta in frigider, am facut aluatul doar cu  jumatate din ingrediente.
Reteta o gasiti daca dati click pe cornulete.
Am intins aluatul cu sucitorul apoi l-am transferat in forma de tarta unsa cu ulei si tapetata cu faina, am facut gaurele cu o furculita, am pus o foaie de copt deasupra apoi fasole uscate si l-am bagat in cuptorul preincalzit la 200 de grade timp de 10-12 minute. 
Umplutura, asta e facuta din ochi nu dupa o anumita reteta:
  • 200 g ricotta
  • 180 g iaurt natural (poate fi si cu fructe)
  • 2 oua
  • un pic de sare
  • 10 g amidon alimentar
  • 50 g zahar
  • bucatele de ciocolata cu lapte (de la iepurasul de paste)
  • citeva picaturi esenta de lamiie
Am amestecat ricotta cu iaurtul, apoi am adaugat ouale zbatute un pic, sarea, zaharul, esenta, am cernut amidonul si am mixat bine ingredientele iar la sfirsit am adaugat bucatele de ciocolata (nu prea multe sa nu iasa prea dulce). Cind aluatul de tarta este copt, scoatem din cuptorul, punem compozitia de ricotta, nivelam, radem ciocolata deasupra si bagam din nou in cuptor, timp de cca 20 de minute. 
Scoatem din cuptor, lasam la racit si servim... hmmm, buna, buna, mai merge o feliuta... yamiii...

13 comentarii:

  1. trovo che la ricotta nei dolci sia ottima.mi piace molto questa torta!

    RăspundețiȘtergere
  2. La prima vedere seamana cu un cheesecake,sau poate am eu numaiac cheesecake in ochi si in cap...N-am incercat-o dar mi se pare foarte gustoasa si ochioasa,iar combinatia cred ca da un gust....yammmy ca sa copii pe Antonina.

    Te pup si pe curand!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Faina tarta! Si de buna seama delicioasa! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Am salvat reteta, daca=i cu branza trebie s=o incerc.
    Dupa amiaza frumoasa sa ai.

    RăspundețiȘtergere
  5. MMmmm, ce super arata! O voi incerca si eu! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  6. @ Multumesc, Antonina !!!
    @ Grazie mille, Lucy !!!
    @ Petronela, eu doar o data am facut cheesecake, facusem cu blat de biscuit, dar cum am zis, asta am facut-o ca sa vad daca merge aluatul cu ricotta, iar compozitia asa la intimplare, dar a iesit gustoasa si bunuta, bunuta... Pupici !
    @ Miho, fuse, fuse si se duse... La mine tot ce maninca nor'ta trece testul... adica ea da verdictul...
    @ Liana, multumesc !
    @ Multumesc, Micule ! O seara placuta !
    @ Multumesc, Alexandrina !
    @ Multumesc, Danutza ! Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  7. mmmmmmmmmm.. quella fettina è per meee??
    bravissima!!
    bacio

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce bunaaaa,cu ricotta..........

    RăspundețiȘtergere
  9. Flory, cred ca-i buna si cu brinzica de vaci, dar aici trebuie sa ma multumesc cu ricotta... iar cu amestec de ciocolata e delicioasa...

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !