duminică, 7 februarie 2010

Ardei umpluti cu somon afumat



Cum al meu barbat cind se duce la cumparaturi, pune tot ce gaseste in carucior, m-am trezit acasa cu o ladita cu vreo 30 de ardei. Deci, i-am copt, curatat si am trecut la inventat retete.
Una e cea cu ardei la cuptor, acum asta cu ardei umpluti.
Ingrediente pentru 2 persoane:
* 2 ardei grasi
* 4 felii de somon afumat
* branza philadephia
* o legaturica de patrunjel
* o lamiie
* piper (optional)
* sare

Dupa ce am copt si curatat ardeii, ii despartim in doua. Tamponam ardeii cu hirtie absorbanta, apoi fiecare jumatate de ardei o ungem cu brinza philadephia



asezam deasupra o felie de somon, o stropim putin cu suc de lamiie, un strat de brinza, patrunjel tocat marunt si un pic de piper macinat 



rulam ardeiul si-l prindem cu o scobitoare


stropim din nou cu putina lamiie si un praf de sare, le asezam intr-o farfurie si le dam la frigider.
Le servim ca aperitiv. Pofta buna !

4 comentarii:

  1. Le inventezi foarte bine, cred ca e bun si aperitivul asta.Duminica placuta sa aveti.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, Micule... sint deliciosi ardeii asa, stii ca eu sint cu somonul afumat... hi, hi... O duminica placuta in continuare si... pupici !

    RăspundețiȘtergere
  3. Simpla si de efect. O seara placuta. Sanda

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !