sâmbătă, 9 ianuarie 2010

Tartellette salate


Ingrediente:
  • 230 g de aluat foetaj (eu am avut un aluat frantuzesc brisée, dar nu stiu cum se traduce in romana)
  • 200 g de ricotta/urda/brinza de vaci
  • 40 g fistic
  • 80 g de mortadella/sunca presata
  • 40 g parmezan
  • 2 oua
  • masline
Maruntim/macinam intii fisticul si sunca, adaugam brinza, un pic de sare, ouale si parmezanul. Intindem aluatul, iar cu ajutorul unei forme taiem cerculete pe care le asezam in formele de tarte. Cu ajutorul unei furculite facem gaurele mici pe fundul tartelor




umplem tartele cu compozitie si decoram cu masline (cred ca ar iesi mai frumoase decorate cu jumatati de rosioare sau ardei rosu)




Bagam tava in cuptorul preincalzit la 180 de grade si lasam timp de 20-25 minute, depinde de cuptor. Le scoatem din cuptor si le servim caldute.



9 comentarii:

  1. O ce frumoase ti-au iesit Daniela!
    Si cred dupa reteta si tare gustoase!
    Weekend placut Daniela!

    RăspundețiȘtergere
  2. Daniela,felicitari pentru schimbarea de look a blogului tau!
    Ai fost tare inspirata!
    E placut si bine la tine si cu atitea bunatati totul e perfect!
    Pa,pa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Arata mmm...de le-ai manca cu ochi!
    Ozi buna!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc Mariana, imi place mult noul look al blogului, iar acum cind intru mi se pare ca am nimerit in alta casuta... O duminica placuta si-un inceput sa saptamina minunat !

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc tizo, noi le-am mincat cu dintisorii si le-am udat cu un paharut, hi, hi... Pupici si o duminica placuta in continuare !

    RăspundețiȘtergere
  6. mmm,sigur le-ai papat pe toate,las'ca vin data viitoare in timp util!

    RăspundețiȘtergere
  7. Alison, te astept, numai sa spui din timp cind vii ca sa pregatesc ceva bunut...

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !