marți, 17 februarie 2009

Spaghetti con i broccoli

Dimineata am facut o mica vizita prin gradina sa vad ce verdeturi mai am. Am ochit broccolii si deja vedeam in fata ochilor, o farfurie plina cu spaghetti si broccoli. Ingredientele fiind putine si nu-mi lipsea nimic, am trecut la treaba.
Avem nevoie de:

  • spaghetti

  • broccoli

  • usturoi

  • sare

  • ulei
Am curatat broccolii, i-am pus la fiert in multa apa si o lingura cu sare mare.
Cind incepe apa sa fiarba, lasam vreo patru minute broccolii, sa se inmoaie doar un picut si-i scurgem de apa.
Punem in tigaia de prajit uleiul, circa 5-6 linguri pentru ca broccolii absorb mult ulei, taiem usturoiul feliute (eu am pus trei catei de usturoi)
iar cind acesta incepe sa se prajeasca un pic (nu-l lasati sa se arda, ca altfel se amaraste), adaugam broccolii si-i lasam la prajit, invirtind mereu timp de 2 minute.
Intre timp fierbem spaghettile in multa apa cu o lingura de sare, ca de obicei "al dente", apoi scurgem apa si le rasturnam in tigaia cu broccoli. Si gata... buon apetito !

6 comentarii:

  1. Mancarica asta sigur intra in categoria "papa bun"

    RăspundețiȘtergere
  2. Bun, bun, imi permit sa te adaug in lista mea!

    RăspundețiȘtergere
  3. Otilia, pentru fetita mea sigur e papa bun. La inceput spune ca vrea doar spaghetti, apoi maninca mai mult broccoli.

    RăspundețiȘtergere
  4. Cuscra, simplu, gustos si mai ales sanatos...

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !