marți, 17 februarie 2009

Spaghetti con i broccoli


Dimineata am facut o mica vizita prin gradina sa vad ce verdeturi mai am. Am ochit broccolii si deja vedeam in fata ochilor, o farfurie plina cu spaghete si broccoli. Ingredientele fiind putine si nu-mi lipsea nimic, am trecut la treaba.
Avem nevoie de:
  • spagheti
  • broccoli
  • usturoi
  • sare
  • ulei
Am curatat broccolii, i-am pus la fiert in multa apa si o lingura cu sare mare.
Cand incepe apa sa fiarba, lasam vreo patru minute broccolii, sa se inmoaie doar un picut si-i scurgem de apa.
Punem in tigaia de prajit uleiul, circa 5-6 linguri pentru ca broccolii absorb mult ulei, taiem usturoiul feliute (eu am pus trei catei de usturoi), iar cand usturoiul incepe sa se prajeasca un pic (nu-l lasati sa se arda, ca altfel se amaraste), adaugam broccolii si-i lasam la prajit, invartind mereu timp de 2 minute. 
Intre timp, fierbem spaghetele in multa apa in care am adauga si o lingura de sare groasa. Scugem pastele de apa, pe rasturnam in tigaia unde sint brocolii, amestecam si servim.
Buon appetito!

6 comentarii:

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !