marți, 12 ianuarie 2010

Muffins cu mere si scortisoara




Uffa, greu cu dulciurile astea. Sa nu rideti de reteta mea, e prima oara cind postez muffin, nu ca nu as mai fi facut, dar abia acum am reusit sa fac si poze.
Ingrediente pentru 12 bucati:


250 g de faina; 2 lingurite praf de copt; 3 oua; 100 g zahar; 2 linguri cacao; 100 g ciocolata amaruie;
4 mere rosii micute ; scortisoara praf; 0,6 dl lapte; 80 g unt; sare

Zbatem bine untul (la temperatura camerei) impreuna cu zaharul, adaugam un picut de sare si unul dupa altul, adaugam ouale.


 Amestecind incontinuu, adaugam faina cernuta si amestecata cu praful de copt si cacaoa.



Taiem bucatele destul de marisoare ciocolata.
Spalam doua mere, le curatim de coaja, eliminam mijlocul cu seminte si le dam prin razatoare. Adaugam ciocolata, un pic de scortisoara si amestecind continuu, adaugam laptele.

Punem in compozitie si marul dat prin razatoare si amestecam din nou toate ingredientele.

Intr-o tava de muffin, punem compozitie cam trei sferturi in fiecare forma si bagam tava in cuptorul preincalzit la 180 de grade, pentru 10 minute.

In acest timp, spalam merele ramase, le stergem bine de apa si taiem 24 de feliute subtirele, cite doua feliute pentru fiecare muffin. Cind au trecut cele 10 minute, scoatem tava, distribuim pe fiecare muffin feliutele de mere si lasam in cuptor pentru inca 15 minute. Scoasa tava din cuptor, lasam sa se raceasca bine, presaram un pic de scortisoara deasupra si le servim, reci... nu calde.
Pentru copii mofturosi, recomand sa renuntati la ciocolata sau sa puneti ciocolata cu lapte.

8 comentarii:

  1. da' pe miine la cafea a mai ramas ceva?ca m-ar tenta...pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Vin si eu la cafeluta cu asa muffins alaturi, ce spui, Daniela ma primesti? Te pupic

    RăspundețiȘtergere
  3. Alison, am citit tirziu mesajul si tocmai am servit eu ultimul individ, linga cafea bineinteles... Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  4. Yafa, cu placere te astept, cum sa nu te primesc, chiar cu mare drag ! Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  5. de ce sa radem? ca arata asa de bine cu bucatelele alea de ciocolata in ele! chiar sunt aspectuoase!

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc mult, Ellis ! Sint si gustoase, doar ca fetita mea, care a inceput sa fie un pic anti-ciocolata, nu prea a vrut sa manince, asa ca m-am sacrificat eu si tat'su...

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !