duminică, 11 septembrie 2011

Pizza cu aluat fruntuzesc


Un altfel de pizza...
Ingredientele folosite de mine:

  • 2 foi de aluat frantuzesc (forma rotunda)
  • 200 g prosciutto cotto
  • 250 g scamorza affumicatta (cascaval afumat)
  • 200 g ciuperci champignon
  • un ou pentru uns (sau lapte)
  • seminte de susan
Intii am spalat si taiat ciupercutele mici, micute si le-am pus intr-o tigaie la prajit cu un pic de ulei, am sarat si le-am lasat la foc mic pina s-au muiat un pic. Apoi am preincalzit cuptorul la 180 de grade, iar intr-o tava am pus prima foaie de aluat (puteti unge tava si renunta la hirtia de copt), am pus apoi un strat de prosciutto cotto, un strat de cascaval, apoi am distribuit ciupercutele deasupra. Daca doriti (eu n-am pus), puteti pune cu lingura cca 200 ml de smintina (mie mi s-a parut ca iese prea grasa pizza si n-am pus smintina).


Acoperim cu cealalta foaie de aluat, crosetam frumos aluatul pe margini, ungem cu ou (eu cu lapte), presaram semintele de susan asa de "sanchi" pentru decor si pentru gust (io sint innebunita dupa susan) si dam la cuptor timp de 30 de minute (depinde de cuptor), cind vedeti ca s-a colorat frumos, am scos din cuptor, am asteptat sa-si dea duhul ca altfel riscam sa ramin fara limba si dintii din dotare, am taiat cu instrumentul pentru pizza si am servim cu maaareee pofta ...
Poftiti, serviti !!!


31 de comentarii:

  1. Cred si eu ca meritati sa va rasfatati cu o asa pizza dupa o saptamana de munca.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foietajul imi place,pizza la fel de mult deci o felie e a mea,asta daca mai e ceva!Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. am venit cat am putut eu de repede.ma servesc ,da?arata super si cred ca-i si foarte gustoasa.pupicei

    RăspundețiȘtergere
  4. Teo, noi am muncit mult, doar la facut pizza mai putin... Pupici si o duminica placuta !

    RăspundețiȘtergere
  5. Flory, mai am o reteta cu foetaj, dar o rezolv saptamina viitoare... Feliuta iti pot oferi virtual, ca nu mai e...Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  6. Sarah, serveste cu incredere, e delicioasa... Pupici si o duminica placuta !

    RăspundețiȘtergere
  7. Arata minunat Danuta! ca o placintuta incarcata cu bucate!! deliciu nu gluma! pupici

    RăspundețiȘtergere
  8. Antonina, ai dreptate cu placintica... Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce fain arata! Imi place!
    Auzi, chiar ti-am scris pe blogul Gabytei, ca vreau eu niste marar, ca pe al meu l-au halit melcii! :D
    Pupici si o duminica frumoasa :*

    RăspundețiȘtergere
  10. Maya, daca erai mai aproape, chiar ca-ti dadeam marar... melci n-am doar ceva scorpioni, sopirle si cite un sarpe... Pupici !!!

    RăspundețiȘtergere
  11. Asa pofta am de pizza, iar la cat de bine arata o sa vin pe jos pana la tine:)) Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  12. Danutzule, ies in balcon sa-ti fac cu mina, ca sa nu cumva sa gresesti staduta... Pupici si... pun si de-o cafea ?!

    RăspundețiȘtergere
  13. Vai de capul meu, ce pofta mi-ai facut!!!!
    Arata superrrr!!!!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  14. Multumesc, Alynusa ! Daca erai mai aproape te invitam la masa... Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  15. Am venit intr-un suflet pana la tine,dai o bucatica mica-mititica? Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  16. Ce pizza frumoasa, vreau si eu, sunt fan preparate cu susan, asa ca nu sunt de sanchi, sunt si pt musafiri, nu?

    RăspundețiȘtergere
  17. DiaMar, pofteste, serveste cu incredere o feliuta si vei fi multumita... Pupici !!!

    RăspundețiȘtergere
  18. Maria Elena, asa mi-a placut mie sa spun, de fapt sint innebunita dupa susan si eu care maninc putina piine, cind imi aduce sotul piine siciliana, aia are o gramada de susan, nu rezist... si da, e buna si pentru musafiri... Pupici !!!

    RăspundețiȘtergere
  19. Multumesc, Livia ! Serveste, te rog... Pupici !!!

    RăspundețiȘtergere
  20. si mie imi place cum arata , interesant aluatul ;) ... O saptamana frumoasa!!!

    RăspundețiȘtergere
  21. Catkitchen, o feliuta `?!!! Pupici si o saptamina delicioasa !

    RăspundețiȘtergere
  22. Multumesc, Anca ! A fost foarte, foarte bun ...

    RăspundețiȘtergere
  23. Mai!mai!pai cum sa crosetam ca nu suntem la lucru manual,numai tu sti sa dichisesti pizza,in modul asta trebuie sa luam exemplu :-)))

    RăspundețiȘtergere
  24. Doinitza, multumesc iubita, esti simpatica foc cu lucrul manual... Pupici !!!

    RăspundețiȘtergere
  25. Danuta, a aratat si mai bine, cind a disparut toata, si nici n-a fost prea greu... Pupici !!!

    RăspundețiȘtergere
  26. Va multumesc pentru retetele foarte interesante.

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !