duminică, 31 mai 2009

Rulada cu sparanghel, brinza si prosciutto crudo




  • un pachet aluat foetaj

  • cca 8 bucati sparanghel proaspat

  • 8 felii de prosciutto crudo

  • brinza brie taiata feliute subtiri

  • un ou zbatut

  • seminte de mac


Fierbem sparanghelul "al dente" intr-un vas incapator, in apa sarata si-l lasam la racit.
Derulam aluatul de foetaj si punem 4 felii de prosciutto crudo (cred ca merge si cu sunca presata)



Feliutele mele au fost taiate acasa, deci sint cam bucatele, de aia nu se poate vedea ca ar fi 4 felii.
Acoperim cu felii de brinza (putem pune si brinzica moale din cea feliata)


punem apoi sparanghelul


dupa care, punem din nou brinza si terminam cu prosciutto crudo.


rulam aluatul paralel cu sensul in care am asezat sparanghelul, inchidem bine la capete si transferam rulada intr-o tava pentru cuptor pe hirtie de copt. Ungem cu ou zbatut si presaram deasupra mac.
Bagam in cuptorul preincalzit la 180° pentru circa 35-40 minute sau pina se rumeneste bine rulada.


Scoatem din cuptor, lasam sa se raceasca, taiem feliute si servim alaturi de o bericica.


24 de comentarii:

  1. Super reteta asta!
    Ce bine ca am gasit ceva bun de facut cu sparanghel...imi place foarte mult!
    ciao!

    RăspundețiȘtergere
  2. yumy! ador sparanghelul, din pacate la noi in supermarket nu il gasesti decat foarte rar.felicitari pentru reteta

    RăspundețiȘtergere
  3. N-am mancat niciodata sparanghel,dar arata delicios!

    RăspundețiȘtergere
  4. yummmmm!!!daniela,ce bunatate ai facut!!!arata foarte bine!!mi-e o pofta de nu iti inchipui :D

    RăspundețiȘtergere
  5. mmmmmmmmm....quanto mi piace!!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Super rulada!bravo!arata minunat+si cred ca-i tare buna!

    RăspundețiȘtergere
  7. Super retata ! Arata minunat. Felicitari !

    RăspundețiȘtergere
  8. Tare apetisanta rulada! Brava!
    Pentru lucrurile minunate ce iti ies din manutze, doresc sa-ti ofer un nou premiu si te astept la mine pe blog, sa-l iei.
    P.S. De fiecare data cand fac painica ta, caci o fac destul de des, ma gandesc la tine si iti multumesc!
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  9. Daniela m-ai omorat cu reteta asta simnt cum incepe sa ma doara stomacul de pofta ce am !!! Arata delicios !!!!
    Vad ca ai unul din premii deja pe blog dar mai am si eu pt tine 2 premii si pt ingeraul tau !!!
    Pupic Amy

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumesc Nicoleta ! Nici eu nu prea stiam ce sa fac cu sparanghelul, in afara de cel salbatec cu care fac omleta, acum stiu... Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  11. Multumesc Libra, la noi se gaseste dar costa destul de multisor.

    RăspundețiȘtergere
  12. Cuscra, nici eu nu am mincat pina acum decit de cel mic si salbatec, dar sa stii ca-i foarte bun.

    RăspundețiȘtergere
  13. Multumesc Cristina, tura viitoare iti trimit o feliuta virtuala.

    RăspundețiȘtergere
  14. Multumesc Mariana de vizita si multumesc ca iti place reteta...

    RăspundețiȘtergere
  15. Multumesc Gabi si pentru ca faci reteta de piinita si pentru premii. Vin imediat sa le ridic. Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  16. Multumesc Amy pentru premii, vin imediat sa le "fur". Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  17. Ce aluat de foietaj ai cumparat? Buitoni? Sau care ca sunt mai multe tipuri in Italia.

    RăspundețiȘtergere
  18. Techgirl, in primul rind multumesc de vizita. Aluatul l-am cumparat din Elvetia, dar este vorba despre pasta sfoglia, care o gasesti si in Italia.

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !