miercuri, 2 septembrie 2009

Piersici umplute la cuptor/Pesche al forno ripiene



by Camomilla

Nu mai mincasem pina acum piersici /nectarine umplute, dar astea sint delicioase.

Avem nevoie de:

  • 3 nectarine
  • 60 g biscuiti
  • 60 g pricomigdale
  • 2 linguri zahar de trestie
  • o lingura Amaretto de Saronno (lichior de migdale)
  • 6 migdale curatate de pielita
Spalam nectarinele (trebuie sa fie tari la coaja), le stergem bine de apa, le taiem in jumatati si le scoatem simburii. Cu ajutorul unei lingurite scoatem usurel miezul nectarinelor pe care-l punem intr-un castronel, cu mare atentie sa nu rupem fructele si le asezam intr-o tava tapetata cu hirtie de copt.
Cu ajutorul unei furculite, strivim bine miezul nectarinelor,
Intr-o punguta de nylon punem biscuitii (astia trebuie sa fie uscati bine, deci biscuiti obisnuiti) impreuna cu pricomigdalele si cu ajutorul ciocanului de batut snitele, incepem sa lovim incetisor ingredientele, lasindu-le totusi bucati marisoare, nu trebuie sa facem faina din ele,
le rasturnam in castronul cu miezul de la nectarine, adaugam lichiorul de migdale, zaharul (eu am pus doar o lingura, ca nu vroiam sa fie totusi prea dulci), amestecam bine cu o lingura, pina vedem ca s-au incorporat bine toate ingredientele
cu ajutorul unei linguri umplem nectarinele, nivelam bine si decoram cu cite o migdala.
Bagam tava in cuptorul incalzit in prealabil la 180°, pentru 30 de minute.

Lasam sa se raceasca bine si le servim cu o pofta nebuna. Pofta buna, bunaaa !

4 comentarii:

  1. yummy rau !mai ai?mi-ar place sa devorez una...

    RăspundețiȘtergere
  2. Ntz, ntz, nu mai am ca erau prea bune si nu am rezistat tentatiei de a le minca.

    RăspundețiȘtergere
  3. Danutza, multam ca mi-ai adus aminte, ca uitasem de ea... poate mi-o reamintesc cind o fi vremea piersicilor...

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !