joi, 5 mai 2011

Parigina


O pizza facuta intr-un alt mod. 
Ingrediente necesare pentru o tava de aragaz: 
  • un pachet aluat frantuzesc
  • aluat de pizza
  • 400 g rosii la cutie (eu am pus suc rosii la sticla)
  • 150 g prosciutto cotto (sunca presata)
  • 300 g mozzarella (eu 200 g)
  • origano
  • ulei de masline
  • sare
In tava de la aragaz unsa un pic cu ulei, intindem aluatul pentru pizza apoi acoperim cu un prosop umed si lasam la dospit timp de jumatate de ora (timp in care preincalzim cuptorul aragazului la 180 grade). Daca punem rosii din cutie, le strivim cu furculita, condimentam cu ulei si sare, iar dupa ce a trecut jumatatea de ora, intindem din compozitie pe toata suprafata aluatului lasind un pic deoparte (eu am folosit un pahar cu suc de rosii, condimentat cu origano, un pic de sare si doua linguri ulei de masline). Urmatorul strat il facem cu prosciutto cotto, apoi cu mozzarella taiata cuburele iar la sfirsit cu sucul de rosii ramas.
Desfacem aluatul frantuzesc pe care il gaurim cu o furculita, apoi acoperim pizza. Am uns aluatul deasupra cu un galbenus de ou zbatut cu o lingura de lapte, am presarat seminte de susan si am bagat la cuptor timp de 30 de minute. 


Daca vedeti ca partea de deasupra se coloreaza prea tare, puteti acoperi cu o foaie de aluminiu (eu n-am acoperit ca mi-a placut mai bronzata). Scoatem din cuptor, lasam sa respire un pic ca altfel nu vom simti gustul minunat ci doar limbuta fripta... taiem, punem in farfurii si servim alaturi de o bere... receee...



12 comentarii:

  1. wow, ce bunatate! ce bine arataaa! Vreau o feliutza:):)

    RăspundețiȘtergere
  2. Serveste, Danutza !!! Iti ofer si un paharut cu bere...

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce interesanta ideea si ce bine arata...prima credeam ca-i o prajitura!!!Ce ....sant!Voi incerca data viitoare caci n-are ce sa-i strice,din contra!
    PUPICI!

    RăspundețiȘtergere
  4. Petronela e si foarte gustoasa si consistenta. La mine ar fi trebuit sa fie mai infoiat aluatul de deasupra, dar nu e ca cel din Italia, la noi e mai subtirel. Ai sa vezi daca faci, cit iese de frumoasa si gustoasa... Pupici !!!

    RăspundețiȘtergere
  5. buonissimaa..è la preferita di Noemi e me la richiede sempre...bravissima!!
    bacioni

    RăspundețiȘtergere
  6. Interesanta ideea, arata apetisant. O voi incerca. Pup!

    RăspundețiȘtergere
  7. Enza, pensavo che soltando la mia figlia vuole mangiare pizza fatta cosi... Baci !!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ella, fugi in bucatarie, ca daca erai mai aproape te serveam cu o feliuta...

    RăspundețiȘtergere
  9. Naspa tare , e de incercat ! Cand fac ceva cu aluat frantuzesc nu-mi place ca partea de jos nu creste frumos ,asta e o idee grozava ,mersi,Dana :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gina, e mincabila rau... Maninci si uiti sa te opresti, doar asa, ca sa o uzi cu un pahar de bere... Pupici *

      Ștergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !