luni, 23 februarie 2009

Cotechino con lenticchie


Cotechino di maiale este de fapt un fel de cirnat de porc, dar umplut in matele de chisca (asta cunosc cei din zona Moldovei ce este), iar "cotechino di maiale cu linte", este o specialitate care se serveste in noaptea de anul nou, lintea semnificind bani multi in viitorul an.
Si cum cotechino se gaseste in magazine pe tot parcursul anului, am spus sa mai fac o tura, poate avem mai mult noroc la bani (bineinteles ca glumesc).
Avem nevoie de :
  • cotechino
  • linte (eu am pus o cutie jumatate)
  • ceapa
  • morcov
  • patrunjel
  • suc de rosii
  • foi de dafin
  • piper negru macinat
  • ulei
  • sare
Taiem ceapa, morcovul si patrunjelul si le punem la prajit, doar pina se aureste un pic ceapa. Adaugam lintea, citeva linguri de suc de rosii, pentru culoare si gust, lasam sa fiarba la foc mic, pina scade. Punem sare, adaugam foile de dafin si un pic de piper macinat. Intre timp, punem cotechino la fiert, il lasam sa fiarba 20 de minute la foc mic.
Asta-i cotechino fiert si scos din punga lui...
Asta-i portia papata de mine, sper ca observati citi bani voi avea... 

iar aici e domnisorica mea, care a papat tot cind a auzit ca-i vorba de banuti pentru jucarii... 

2 comentarii:

  1. nu prea da randament ani la rand am gatit dar bani din ce in ce mai putiniiii:)))))))

    RăspundețiȘtergere
  2. Bani putini intr-adevar, dar macar mincarea e buna si gustoasa... Multumesc de vizita...
    La multi ani !

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !