duminică, 10 aprilie 2011

Ghiaccioli cu zmeura si suc de portocale


Caldura mare dom'le, aproape 30 de grade, zi de plaja, zi de stat la soare... atentie ca va prajiti, daca nu va racoriti... deci, un ghiacciolo cu zmeura, care nu are prea multe calorii si nu riscam sa ne ingrasam...

Ingrediente pentru 6 racoritoare:
* 200 g zmeura
 * 50 ml apa
* 30 g zahar
* 20 g suc de portocale

Cum se prepara ?! Usor de tot... Fierbem apa impreuna cu zaharul, la foc mic bineinteles, pina ce zaharul s-a topit, apoi lasam siropul sa se raceasca. Spalam zmeura, la mine nu a fost cazul pentru ca le-am scos de la congelator si le-am lasat foarte putin sa se dezghete, am adaugam siropul de zahar peste fructe, stringem o portocala pina ies din ea 20 ml de suc si-l punem peste zmeura, mixam bine pina se transforma intr-un piure. Daca nu aveti portocale, puteti pune o lingura de suc de lamiie. Putem strecura piureul ca sa eliminam semintele de zmeura, daca nu puteti face ca mine, lasati si semintele. Mie mi-a placut sa le simt si sa le "rontai".
Umplem formele de ghiaccioli, pe punem capacelul, le bagam la congelator pentru cel putin 4 ore


le servim cind dorim, doar ca trebuie sa le scoatem de la congelator cu doua minute inainte de a servi, stringem un pic formele ca sa alunece ghiacciolo si sa nu riscam sa ne trezim doar cu codita umbrelutei, in cazul meu...

o imagine cum am dat cu limbuta



Va multumesc ca v-ati gindit la mine si cer scuze ca nu am timp sa raspund la intrebari si nici sa transmit mai departe la alte 10 bloguri. 
Va doresc la toti vizitatorii mei, o duminica minunata !

30 de comentarii:

  1. che buonissimiii...copiata..insieme a quella del rotolo alle fragole..Grazie!!
    complimenti!!
    bacini
    Enza

    RăspundețiȘtergere
  2. Grazie, Enza ! Questi sono gia finiti, ho fatto altri oggi, pero devo avere tempo per scrivere la ricetta... Baci e un buon inizio di settimana !

    RăspundețiȘtergere
  3. bune mai sunt prima data am mancat in italia toata vara am mancat nu era zi...am s imi cumpar si eu o forma

    RăspundețiȘtergere
  4. Noa serbus.
    Duminica s-a dus, căldura la noi mai aşteaptă, aşa că am admirat doar fotografiile bunătăţilor.

    Să ai parte de o săptămână liniştită pentru a te putea ocupa de bunătăţi.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ella, am facut ieri altele mai bune, cu cacao... ca daca mai gustam mult, nu mai ajungeau in forme, atit de bune au iesit... Daca erai mai aproape iti cumparam eu de aici, ca ... costa destul de putin...

    RăspundețiȘtergere
  6. Abbilbal si la noi au anuntat ca de miine se raceste, era prea frumos ca sa tina mult. O saptamina minunata iti doresc si multumesc de urare !

    RăspundețiȘtergere
  7. pai asta nu e sorbet? mi se pare ca-s aceleasi ingrediente; si eu fac tot felul de sorbeturi dar in masinuta de inghetata, asa pus in forme nu iese cu ace de gheata? oricum, formele-s dragute foc...ce pofta mi-ai facut, mai am zmeura la congelator si chiar de e frig la noi tot fac si eu o portie

    RăspundețiȘtergere
  8. Formele sunt de mare efect. Sa vina caldura odata, sa avem un motiv intemeiat sa servim.

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce-mi plac!daca o sa gasesc forme,am sa fac si eu.O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  10. Mada, recunosc cu rusinica... ca nu am facut niciodata sorbet. Iar cum masinuta de inghetata inca nu mi-am cumparat, fac ghiaccioli care e un fel de inghetata, asa mai altfel... Nu iese cu ace de gheata cum spui tu, e racoritoare si delicioasa si se consuma in Italia foarte mult pe timpul verii. Multumesc de vizita, iti doresc o saptamina minunata !

    RăspundețiȘtergere
  11. Costin la noi a venit caldura, cel mai rau e ca au anunt ca vine frigul, dar cum eu maninca inghetata mai mult iarna decit vara, tot ma infrupt cu un ghiacciolo, asa ca sa fac in ciuda timpului...

    RăspundețiȘtergere
  12. Mariette, nu stiu daca in tara sint magazine Ikea, ca la alea sigur gasesti. O seara placuta !

    RăspundețiȘtergere
  13. Te-am asteptat in weekend si n-ai venit.ai dreptate s-a racorit si la mine...O saptamana calduroasa iti doresc...si pupicei!!!

    RăspundețiȘtergere
  14. Petronela, am venit, dar nu erai acasa... Pupici si-o saptamina minunata !

    RăspundețiȘtergere
  15. Ciao DAniela che gustosi ghiaccioli, ideali in queste calde giornate, bellissimi anche gli stampi ;)
    a presto

    RăspundețiȘtergere
  16. caldura mare, asa ca e numai buna o inghetata rece:)...imi plac tare mult formele!

    o zi placuta!

    RăspundețiȘtergere
  17. Grazie, per la visita Sonia, e anche per i complimenti... Da noi e un po'fredo, spero che ritornano le giornate calde... Un abbraccio !

    RăspundețiȘtergere
  18. Violette, te astept la mine la o inghe... rece... Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  19. La noi e frig, dar in casa la caldurica m-as delecta cu inghetata gustoasa:)
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  20. Danutza si la noi a venit frigul, brrr, e un vint rece ca de pe zapada... Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  21. Salutare!!Unde-ai disparut????Ce mai faci???Stii ca imi lipsesti????Am terminat cu intrebarile.
    Te pup si....pe curand!

    RăspundețiȘtergere
  22. Iubita, multumesc de intrebare... imi rup spatele cu curatenia generala si nu mai am timp sa intru pe blog... Pupici si o seara placuta !

    RăspundețiȘtergere
  23. Pentru mamica tare-tare harnicuta trimit un plin de vitamine ( cred cai ai nevoie ).
    Te-am pupat si pe curand !
    Week-end placut !

    RăspundețiȘtergere
  24. Aaaaaam uitat ca trebuie sa treci pe la mine ca sa il iei !

    Te-am pupat !

    RăspundețiȘtergere
  25. Buona Pasqua a te e famiglia!!
    un bacio
    Enza

    RăspundețiȘtergere
  26. Premii vesele te asteapta la mine pe blog. Pup!

    RăspundețiȘtergere
  27. Ai un premiu la mine pe blog,pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  28. Grazie, Enza ! Buona Pasqua !!! Baci !!!

    RăspundețiȘtergere
  29. Petronela, pupici si multumesc de mesaje...

    RăspundețiȘtergere
  30. Ancuta, Flory va multumesc de premii. De-acum va vizitez dupa sarbatori cind imi fac un pic de timp. Pupici !

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !