duminică, 15 ianuarie 2012

Arici cu linte si cotechino


Anul acesta de revelion, am facut arici plin cu linte si cotechino.
Pregatim intii mincarica de linte, reteta o gasiti aici.
Iar ca sa formam aricii, avem nevoie de:

  • 600 g cartofi
  • 30 g unt
  • un ou
  • sare
  • piper
  • feliute de migdale
Fierbem cartofii, apoi scurgem apa, ii curatim si-i strivim cu aparatul de strivit cartofi sau cu o furculita... Ii punem intr-o tigaie pe aragaz la foc mic ca sa dispara un pic apa din ei (acest pasaj eu l-am sarit). Inchidem aragazul, adaugam untul si oul, amestecam repejor, adaugam sare si piper dupa gust. 

Luam citeva castronele, de preferinta semisferice, punem folie transparenta in ele, apoi un pic de piure de cartofi si cu o lingura umezita facem si peretii de piure, punem mincarica de linte, 


o felie de cotechino (pe asta dupa ce l-am fiert, l-am lasat la racit, l-am invelit in aluat frantuzesc si l-am copt in cuptorul preincalzit la 200 de grade, pina s-a rumenit aluatul), apoi terminam cu piure de cartofi. Acoperim cu folia si punem castronele in frigider, deci le putem prepara si cu citeva ore inainte de a le servi. 


Preincalzim cuptorul la 190 de grade, iar in tava tapetata cu hirtie de copt punem aricii, intii dam la o parte folia, intoarcem castronelul pe tava, eliminam folia si punem feliutele de mandorle ca sa dam senzatia ca sint tepii de la arici, facem ochii cu doua boabe de piper sau ce aveti la indemina si bagam in cuptorul preincalzit timp de 15-20 de minute. 


Lasam putin sa se raceasca inainte de a-i transfera pe farfurii, altfel se pot rupe.
Pofta mare !!!

10 comentarii:

  1. Cred ca au fost de mare efect aricii tai,foarte frumosi dar tre sa ne trimiti sa vedem gustul:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Teo, sa inteleg ca nu ai mincat pina acum linte ?! Trimit ingredientele ca aricii ma tem sa nu se rupa... Pup !

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Am si eu o punguta de linte rosie pe care sper sa o fac cat de curand ;) ... grozavi aricii tai !!!

      Ștergere
    2. As-i ca sint frumusei, nu ?! Pupici si spor la bucatarit !

      Ștergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !