marți, 2 august 2011

Inghetata de zmeura


 Inghetata de zmeurica in varianta "forma de savarina" 


si in varianta naturala, adica "cu linguroiu"...

Reteta originala (fotocopie dupa cartea de retete de inghetata a prietenei mele, Gabriela), prevedea fructe de padure... eu am facut cu zmeurica culeasa din gradina si congelata.

Ingrediente:
  • 250 g fructe de padure proaspete sau congelate (zmeura congelata)
  • 125 g zahar rafinat
  • 1 lingura suc de lamiie
  • 200 ml frisca lichida
  • 100 ml lapte
 Curatim fructele sau le lasam sa se dezghete bine, bine, apoi le punem in mixer impreuna cu zaharul si sucul de lamiie. Mixam bine, pina vom obtine un piure (mamma mia, ce culoare frumoasa are)
Adaugam apoi laptele si frisca (atentie, frisca trebuie pusa lichida nu mixata) si amestecam incetisor pina vom obtine o compozitie omogena. Dam drumul la aparatul de facut inghetata si rasturnam compozitia in el. 
Reteta prevedea 40 de minute ca timp de preparare, aparatul meu doar 15 minute. Deci, dupa cele 15 minute, am rasturnat inghetata intr-o cutie de plastic, am curatat bine cu ajutorul unei palete de plastic (atentie, sa nu cumva sa utilizati altceva ca riscati sa stricati aparatura...)


Am pus cutia la frigider si am avut onoarea sa degust, ca restul a fost adjudecat de domnisoara capsunica...
E rece (normal, nu !!!), delicioasa si cremoasaaa...

19 comentarii:

  1. ce bine arata!!!! vreau si eu :)

    RăspundețiȘtergere
  2. cHE BUONA E CHE ROSA SHOCKING FAVOLOSA!

    RăspundețiȘtergere
  3. Are o textura excelenta si o culoare fantastica!

    RăspundețiȘtergere
  4. Oau , ce bine arata! Vreau si eu! pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce culoare frumoasa are si sigur e delicioasa ca e cu zmeura!pup dulce!

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu anul asta n-am gasit zmeura deloc in piata:((:(( Dar m-am razbunat cu un tort cu mure, ca mure am gasit la tara:)
    Astept reteta.. pupici!

    RăspundețiȘtergere
  7. Danieluta draga,spre rusinea mea inca nu am cumparat zmeura anul asta,deci n-am construit nimic si salivez uitandu-ma la bunatatile facute de voi!
    Te-am pupat si o zi placuta!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. @ Pofteste, Ana !!! Te servesc cu mare placere !
    @ Grazie, Mary !
    @ Multumesc, Ina !
    @ Multumesc, Maya !
    @ Multumesc, Flory !
    @ Danutza, eu n-am apucat sa maninc capsuni, iar cu zmeura sint norocoasa ca am avut-o in gradina ! Pupici !
    @ Petronela, daca erai mai aproape te serveam cu drag cu zmeurica ! Pupici !!!

    RăspundețiȘtergere
  9. pai,daaa,sigur...ispiteste-ne!!!:))
    super inghetata ta!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  10. Pai la virsta mea, doar cu inghetata va mai pot ispiti... hi, hi...

    RăspundețiȘtergere
  11. ASTA E INGHETATA BARBIE!!!Te pup,Daniela!

    RăspundețiȘtergere
  12. Teo, o fi Barbie, dar eu m-am lins pe barba, ca n-am avut prea mult acces la ea... Pupici !!!

    RăspundețiȘtergere
  13. Ce culoare minunata!! ce frumos ai aranjat-o pe farfurioara! eu tocmai ce-am mancat un covrig ;)) vreau inghetataa!! pupici

    RăspundețiȘtergere
  14. Antonino, vino cu covrigul si-ti dau inghetata... Pupici !!!

    RăspundețiȘtergere
  15. Doamne ce bunatate ai pregatit Dana draga! Arata de milioane!

    RăspundețiȘtergere
  16. Multumesc, Iulia ! Si gustul e la fel... Pup !!!

    RăspundețiȘtergere
  17. Buna Danuţa! Ce marca de aparat de facut inghetata ai tu? Arata foarte bine! Bravo!Pupici de la Alina, Galaţi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Alina, nu mai tin minte ce marca era aparatul de facut inghetata, ca facea bine, dar dupa 4 feluri de inghetata nu a mai functionat, nu mai racea deloc... Am fost norocoasa ca l-am dus la magazin si mi-au dat banii inapoi, acum astept sa vina caldura sa achizitionez altul... Pupici si multumesc de vizita !

      Ștergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !