sâmbătă, 19 martie 2011

Salata multicolora



O salata delicioasa pe care am servit-o astazi la prinz...  de post...
Ca sa o putem prepara si bineinteles ... minca, avem nevoie de urmatoarele ingrediente:

* o conopida de marime mijlocie
* 100 g masline negre
* 100 g masline verzi
* 100 g ardei in otet
* 50 g capere
* 50 g castraveti in otet
* un praf de sare (nu prea multa pentru ca ingredientele deja sint cu sare...
* 5 linguri ulei de masline extravergine
* 3 linguri otet de vin rosu

Intii de toate rupem buchetele conopida si o fierbem in apa cu putina sare, timp de 8-10 minute... trebuie sa ramina crocanta. Scurgem de apa si lasam sa se raceasca intr-o strecuratoare pentru paste. 
Preparam un sos din sare, otet si ulei. Asezam frumos conopida pe un platou, bucatelele nu prea frumoase, le-am asezat in mijloc si am acoperit cu buchetelele. Taiem rondele castravetii, spalam caperele daca sint conservate in sare (ale mele erau in otet, dar tot le-am clatit), clatim cu apa si maslinele (eu le-am scos simburii si le-am taiat in doua, punem ardeii in otet si stropim cu sosul obtinut.
Rapid, usor de facut si mai ales gustos si sanatos.
Se serveste cu piine proaspata... a mea era calda, dar asta e alta reteta...
Daca doriti sa fie si mai gustoasa, asta pentru zilele cind nu se posteste, puteti orna cu hamsii conservati in sare, le eliminam sira spinarii ii spalam bine si-i desfacem in doua fisii.

6 comentarii:

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !