duminică, 3 aprilie 2011

Mini tarte cu magiun de prune

 

Am primit comanda de la domnisoara sa-i fac mini tarte... Asa ca am trecut la bucatareala...
Ingrediente necesare: 
* 250 g faina
* 120 g unt
* 100 g zahar
* un albus
* o fiola de esenta de lamiie
* un pic de sare
pentru umplutura am folosit :
magiun de prune (productie proprie ) in care am razaluit vreo doua piscoturi (merge si fara...

In recipientul de la mixer am topit la MO untul pe care l-am mixat bine impreuna cu zaharul pina ce a devenit de culoare alba. Am adaugat esenta de lamiie (poate fi inlocuita cu coaja rasa de la o lamiie), apoi albusurile batute spuma, am amestecam usurel cu o lingura de lemn, apoi  am adaugat treptat faina cernuta. Punem aluatul pe o coala de hirtie de cuptor si cu ajutorul sucitorului intindem o foaie din care decupam cercuri un pic mai mari decit formele de tarte, apoi tartele le umplem cu magiun (fiecare pune de care gem doreste). Pe unele am pus o inimioara decupata din aluat, iar celelalte patru tarte, care erau mai mari, le-am pus deasupra dungulite din aluat (astea fiind adevaratele tarte).


Preincalzim cuptorul la 180 de grade (cuptor cu ventilator) si le lasam cca 20 de minute. Eu le-am pus in cuptor fara ventilator - cca 25 de minute. 
Le lasam la racit, le scoatem din forme si le pudram cu zahar.
Fuse, fuse si se duse... adica nu mai sint...


24 de comentarii:

  1. Cat sunt de aspectuoase...si gustoase, nu ma indoiesc! puup

    RăspundețiȘtergere
  2. arata minunat mini-tartele tale...
    o duminica placuta!

    RăspundețiȘtergere
  3. super arata,,,,puteai sa ma chemi si pe mine la una,,,,doua,,,,pupp!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc, Liana ! Drept sa spun eu nu le-am gustat, ca eram la fara lapte, oua, carne... dar daca au disparut, inseamna ca au fost bune... Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc, Violette ! O duminica minunata sa ai !!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Mirelus, trebuia sa strigi mai tare, ca sa te aud si sa te chem... Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  7. Se pare ca am ajuns cam tarziu pentru o tarta!pupici

    RăspundețiȘtergere
  8. Danutza, poftim... te astept... Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  9. Flory, lasa ca te invit cind le fac in alta varianta... Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  10. Daniela queste crostatine sembrano ottime per accompagnare una tazza di te, buona settimana, Alex

    RăspundețiȘtergere
  11. Tare frumusele sunt. O saptamana frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  12. Buna Daniela! Te astept cu borcanelul de hamsii draga mea, eu fac o panica calda si niste "painici pestisori" pentru mofturoasele noastre! Tartele tale arata minunat, nu am mai mancat magiun din copilarie. Canada nu sta bine la capitolul prune, sunt extrem de scumpe si rare. Pupicei si o saptamana frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  13. Grazie, Alex ! Hai raggione, sono buone vicino ad una tazza di te... Baci e buona settimana !

    RăspundețiȘtergere
  14. Multumesc, Ancuta ! Sint si gustoase, ca daca le puneam o dulceata de dovleac, asa mai blonda... dadeau mai bine in poze... Pupici si-o saptamina minunata !

    RăspundețiȘtergere
  15. Davella, eu am avut in copac acum vreo doi ani si-am facut atit de multe borcanele, iar cum magiunul facut in casa tine mult, mai asa si acum si e la fel de bun. Atunci vin si cu un borcanel de magiun, iar la o piinita pestisor nu renunt nici eu. Pupici si-o saptamina minunata !

    RăspundețiȘtergere
  16. è sempre un piacere passare nel tuo blog..che bontà!!!complimenti!

    RăspundețiȘtergere
  17. Foarte fain ti-au iesit!Cred ca i-au placut domnisoarei!O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  18. Mariette, i-au placut si ei si lui tat'su, care-i cam mofturos... Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  19. N-am mai mancat magiun de cand facea mama mea ca avea "goldani"in gradina,si era asa de buuuun!!!
    Arata minunat tartele tale dar...le-am vazut prea tarziu,pacat !!!O saptamana usoara vad ca esti tot la...dieta!
    Pupicei si noapte buna!!!

    RăspundețiȘtergere
  20. Petro, iesi in balcon ca sa-ti dau un borcanel cu magiun... Multumesc de urare, ma tin o tira de dieta, ca am sarit "calul" ca sa nu zic ca sar kg la cintar cind urc pe el... si acusica vine ... proba costumelor... Pupici si o saptamina minunata !

    RăspundețiȘtergere
  21. Crezi ca daca ii pun un gem mai dulce mai merge? Sau este deja cam dulce?

    RăspundețiȘtergere
  22. Mihaela, merge cu orice fel de gem... mie, de exemplu, mi-ar fi placut cu gem de caise, dadea mai frumos in poze, mai colorat... Poti pune si crema de ciocolata sau crema de vanilie, doar ca la astea ar trebui intii sa pui bucati de hirtie pe tarte, apoi fasole uscate, sa le coci si pe urma sa pui crema... Multumesc de vizita !!!

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !