marți, 1 decembrie 2009

Rulada de spanac cu mozzarella/Rotolo di spinaci con mozzarella




ricetta video in italiano "cotto e mangiato"

Am vazut reteta intr-un program pe un canal de televiziune italian si imediat m-am gindit sa o incerc, pentru ca nu contine prajeli(ulei).

Ingrediente:


  • 5 oua

  • doua linguri parmezan

  • 200 g spanac (eu am pus cam 150 g)

  • jumatate mozzarella

  • un picut de sare

Fierbem intii spanacul, dupa care il scurgem bine de apa. Zbatem ouale, adaugam parmezanul si amestecam bine ingredientele


Luam o foaie de hirtie de copt, o udam bine, scurgem si scuturam hirtia de apa si captusim cu ea o tava nu prea mare, in care rasturnam compozitia de oua, nivelind cit de cit cu furculita. In cuptorul preincalzit in prealabil la 180 de grade, bagam blatul de oua pentru circa 10 minute.


Spanacul il taiem marunt si adaugam un picut de sare... taiem si mozzarella cuburele micute si umplem blatul...


atentie, nu trebuie sa exagerati cu umplutura, altfel nu veti putea rula foaia si se va rupe, de aceea eu am pus mai putin pentru ca 200 g mi s-a parut prea mult...


Rulam foaia, o invelim in hirtie de copt pe care o rulam, iar la capete rasucim hirtia ca cea de la bomboane iar capetele le bagam sub rulada. Dam rulada din nou la cuptor, de data aceasta pentru 15 minute.


Desfacem hirtia, taiem feliute si papam rulada calduta.


Noi am servit cu rosii condimentate cu ulei si origano...

Usor de facut, sanatos din punctul meu de vedere si... foarte usor de mincat...
Pofta buna !

10 comentarii:

  1. Cat de bine arata si ce rapid se prepara ! Cred ca voi incerca si eu aceasta rulada cat de curand. Multumim de reteta! O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte interesanta rulada asta! dar...cu ce as putea inlocui spanacul? :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Idee super buna!Rapid,usor,si sigur bun!Bravissima!

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna Daniela si felicitari pentru retetele tale apetisante. Scuze pentru intarzierea raspunsului. Nu mai am timp de nimic, scoala, serviciu, familie...Mai apuc o data la 3-4 zile sa vizitez blogurile dragi mie, dar de corespondenta nici vorba. Multumesc de vizite, de comentarii si iti doresc un decembrie cat mai aproape de sufletul tau! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. Roz bombon, multumesc de vizita si sper sa-ti placa retetele postate de mine. Pupici si o zi buna !

    RăspundețiȘtergere
  6. Cuscra, eu vrut sa o fac mai dietetica... dar in loc de spanac poti pune feliute subtirele de sunca presata, sau cum voi sinteti fan piept de pui, bati o bucata de piept bine, il faci subtire, subtire, il invirti pentru citeva secunde intr-o tigaie antiaderenta unsa cu ulei, iar dupa aia il pui in rulada si pui si mozzarella, n-am incercat asa dar nu-i o idee rea...

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc Judy, ma bucur ca-ti place reteta ! O zi buna !

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc si eu Davella pentru cuvintele frumoase, stiu cum e cu timpul, nici mie nu-mi ajunge, zilele mi se par din ce in ce mai mici, mai ales acum ca se apropie sarbatorile. O zi buna si multi pupici !

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna Daniela ,ma intorc cu drag la blogul tau,imi place mult.Iti doresc un PASTE FERICIT!te pup TAMARA

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumesc si ma bucur ca ma vizitezi din nou...
    Iti doresc din inima sarbatori pascale cu sanatate, pace si fericire !... iar iepurasul sa va aduca cel putin un cadou micut.. Pupici !

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !