joi, 18 februarie 2010

Crochete "Isabella"


Crochete da... dar umplutura e de chiftele, ma rog... e o reteta inventata iar Isabella se cearta cu mine, ca nu am voie sa maninc din papita ei. Deci, pentru ea le-am inventat, de aceea le-am denumit "crochete Isabella"...
Ingrendientele nu le-am cintarit ca nu functiona bateria de la cintar, asa ca... totul e din ochi sau din priviri...
* carne de porc
(4 felii de cotlet am pus eu, dar puteti inlocui cu piept de pui)
* 2 morcovi mititei (sau unul mare)
* 2 felii de piine inmuiata in apa (sau lapte)
* parmezan ras
* 1/2 ceapa cruda
* un ou
* sare
* un catel de usturoi
* un pic de praf de nucsoara
* o legaturica de patrunjel
* o legaturica marar
* piper negru macinat (optional)
* pesmet
* ulei

Intii am macinat carnea, apoi tot in masina de tocat am bagat morcovul (curatat si spalat), ceapa (curatata si spalata)


piine inmuiata si scursa bine de apa, catelul de usturoi l-am farimitat cu ajutorul unui instrument care lipseste din poza


am adaugat patrunjelul si mararul taiate marunt, parmezanul si oul(asta se vede in prima poza), iar in a doua poza se vede nucsoara, am adaugat si sarea, iar daca doriti puteti pune si un pic de piper macinat (eu n-am pus pentru ca maninca Isabella)


Am amestecat bine ingredientele, apoi am format crochetele, le-am trecut prin pesmet pe toate partile, le-am asezat in tava pe hirtie de copt, le-am pus deasupra un firicel de ulei de masline


si le-am bagat in cuptorul preincalzit la 200 de grade, pentru cca 30 de minute, depinde de cuptor si de cum va place sa le rumeniti. Dupa primele 10 minute le-am intors pe partea cealalta. Se servesc calde sau reci, sint delicioase, iar pesmetul ajuta sa nu se intareasca, deci miezul este molcut.

16 comentarii:

  1. la ora asta,ma uit la pozele astea super si inghit in sec..sunt super faine,complimente,nu am mai facut niciodata cu umplutura de genul asta,sigur o sa incerc!!o seara placuta!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, Nicole ! Eu a trebuit sa inventez, iar cum sotul nu maninca aproape nimic fara parmezan, a trebuit sa pun si din ala... Pupici si o seara placuta !

    RăspundețiȘtergere
  3. arata tare bine.trebuie neaparat sa le incerc chiar daca renuntam la carnea de porc si o inlocuim cu vina si piept de pui.pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Doamnă, mă bagi la păcate! A început postul pe care eu o sa îl ţin vinerea. Şi mâine e vineri. Deci eu ar trebui mâine să uit ce am văzut la tine. Da!?

    RăspundețiȘtergere
  5. Sarah, cu piept de pui sint si mai bune si mai sanatoase, poti amesteca si cu carne de vita. Eu am facut cu ce aveam in congelator. Pupici si o seara buna !

    RăspundețiȘtergere
  6. Monule, pai de asta te-am bagat la pacate astazi, ca miine si eu postesc... Pupici si tie si la printese...

    RăspundețiȘtergere
  7. Asa deci...va bateti pe mancare. :)))

    RăspundețiȘtergere
  8. Cu reteta asta minunata mi-ai amintit ca a trecut cam mult timp de cand nu am mai facut asa ceva si e cazul sa iau masuri :D:P
    Felicitari!!! Arata tare apetisant :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Grazie, Federica ! sono buonissime ! Bacio !

    RăspundețiȘtergere
  10. Da cuscra, o mincam, deci... ma bat cu nor'ta de la ele... hi, hi...

    RăspundețiȘtergere
  11. Olgutza, si eu fac cam rar, dar pentru ca Isabella doar asa maninca un pic de carne si mi-a cerut sa-i fac, a trebuit sa ma conformez... Pupici si o zi buna !

    RăspundețiȘtergere
  12. che idea carina...sono da provare,,brava!!
    ciao Enza

    RăspundețiȘtergere
  13. Mmmm!Papa bun!Felicitari!Am niste premii foarte frumoase pentru tine si bunatatile tale la mine pe blog..Cand ai timp poti trece sa le iei.
    Numai bine:)

    RăspundețiȘtergere
  14. Mi-i place.....Ma pui la treaba. Da, sigur voi face ca-mi fac tare cu ochiul si fetele au terminat tot. Multumesc.

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !