marți, 27 octombrie 2009

Tiramisu cu mascarpone



Pentru acest tiramisu, nu am avut o anumita reteta, ci am inventat-o, asta pentru ca aveam o cutie cu mascarpone in frigider.
Ingrediente:
  • 24 bucati piscoturi
  • 250 g mascarpone
  • 2 linguri zahar
  • 2 galbenusuri de ou
  • 3 linguri frisca lichida
  • cafea/capuccino/lapte
  • miez de nuca
  • cacao
  • fulgi de ciocolata
Zbatem bine galbenusurile impreuna cu cele doua linguri de zahar, pina zaharul de topeste si vom obtine o crema galbena, bineinteles... adaugam cele trei linguri de frisca lichida
apoi mascarponele
si lasam robotul sa-si faca treaba, amestecind bine toate ingredientele
Pe un platou asezam un rind de piscoturi umezite cu cafea (capuccino am pus eu, dar pentru copii e mai indicat sa fie inmuiate usurel in lapte)
adaugam un strat de crema, am presarat si un pic de nuca macinata, dar nu prea marunt
asezam din nou un strat de piscoturi, crema, nuca, apoi din nou ... terminind cu crema, presaram un pic de cacao si fulgisori de ciocolata amaruie.
Facut, papat, bineinteles alaturi de un paharut de spumant dulce...

8 comentarii:

  1. MMMmmmm imi place tiramisu...mi-ai facut o pofta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Dulcele meu preferat!!
    Bravo! Ce pofta mi-ai facut!
    Am mancat la cineva mascarpone cu nuca ...un deliciu!

    RăspundețiȘtergere
  3. yamiii... tiramisul e preferatul meu. te pup draga Danutza

    RăspundețiȘtergere
  4. Mmmm, ce fain arata, vai ce pofta mi-e .... tiramisu yumi...

    RăspundețiȘtergere
  5. Arata minunat. Halloween fericit. Felicitari pentru blog. Sanda

    RăspundețiȘtergere
  6. @ Oana, daca ti-am facut pofta, atunci intra repede in bucatarioara... Pupici si o zi buna !
    @ Nicoleta, intr-adevar mascarponele combinat cu nuca, e... n-am cuvinte sa spun cit e de gustos.
    @ Mihaela-Mirela, te pupicesc si eu si-ti recomand cu caldura tiramisu-ul...
    @ Multumesc de vizita, Mihaela... Nu lasa pofta sa te doboare, mai bine servesti o feliuta, decit sa suferi...
    @ Multumesc, Sanda ! Halloween fericit si tie !

    RăspundețiȘtergere
  7. Răspunsuri
    1. Acum ca mi-ai adus aminte de reteta, trebuie neaparat sa-l refac si eu...

      Ștergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !