duminică, 13 februarie 2011

Quiche mozzarella e alici


O tarta sarata delicioasa care merge de minune linga o bere, deci asta a felul doi pe care l-am servit in aceasta seara.
Avem nevoie de urmatoarele ingrediente: 

* un pachet de aluat franzuzesc
* 400 g mozzarella 
* hamsii conservati in sare sau ulei 
* o mina buna de pesmet 
* un ou 
* o canita de cafea plina cu lapte 

Imfierbintam cuptorul la 180 de grade si trecem la preparat tarta. Intindem aluatul in tava cu tot cu hirtia de copt, intepam bine pe toata suprafata cu o furculita. Presaram pesmetul (puneti o mina buna pentru ca mozzarella lasa apa), acoperim cu mozzerella taiata felii. 
Spalam hamsii, ii desfacem, eliminam "sira spinarii", coada si capul, si o asezam deasupra feliilor de mozzarella. 
Separat zbatem oul bine, adaugam laptele si amestecam bine si turnam toata compozitia cit mai uniform, deasupra tartei. Impletim sau indoim cit putem de frumos aluatul de pe margine, taiem hirtia care e in plus pe margini si bagam tava in cuptorul preincalzit la 180 de grade timp de 30 de minute, apoi inca cinci minute doar cu caldura cuptorului sub tarta. La mine se incalzeste cuptorul si sus si jos, asa ca ultimele cinci minute am pus tarta pe treapta de jos.
Scoatem din cuptor, lasam  sa se raceasca un pic si servim tarta calda, atentie, am spus calda, sa nu faceti ca mine ca va frigeti la limbuta. E delicioasa, dar fara bere alaturi, veti bea apa multa, multa, asa cum am facut eu, hi. hi...



4 comentarii:

  1. Woooaauuuu,ce bine arata,,,mmm,,,,dau o fuga la o felie,,,,,sa nu spui ca nu mai ai,,,,puppp!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mmmm, ce apetisant arata...numai buna pt. o cina delicioasa:)
    O zi frumoasa!pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc, Mirela ! Ai ajuns tirziu... nu mai am... Pupici !ü!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc, Violette ! Pupici si-o saptamina minunata !

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !