marți, 9 iunie 2009

Crenvursti in foetaj

O reteta de prestat, cind musafirii vin pe nepusa masa.
Avem nevoie de:

  • un pachet aluat foetaj

  • crenvursti/cirnaciori

  • un ou (pentru uns)
Intindem foaie de aluat si o taiem fisii subtirele, din poza mea se vede ca eram in maaare viteza, ca nu am reusit sa le tai egale.


Luam cite un crenvurste si-l rasucim sau rasucim aluatul in jurul lui, il asezam pe hirtie de copt in tava de cuptor si ungem cu oul zbatut. Daca avem in casa, putem sa presaram si un pic de mac, chimen.

asa facem cu tot echipajul, dupa care tava bagam in cuptorul preincalzit in prealabil la 200 de grade, pina vedem ca foetajul e gata. Eu le-am vrut mai bronzate, dar voi puteti sa le lasati si un pic mai blonde. Eu recunosc ca le-am facut cu mare urgenta, pentru ca am inceput sa fac crenvursti in aluat, dar cum nu mi-a ajuns aluatul, am inceput sa ma joc cu foetajul cumparat. Sint rapizi, gustosi si la fel de rapid dispar in burticile de toate virstele. Pofta mare !!!

10 comentarii:

  1. Buoni molto sfiziosi presentati cosi !

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce buni sint!
    Ma bucur ca am gasit blogul tau cu multe retete faine!Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  3. Grazie Mary ! Ai bambini sono piaciuti molto...

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc de vizita, Carmen si ma bucur ca-ti plac retetele prezentate. Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  5. frumosi infasuratii tai dantelati...a mai ramas vreunul?:)))

    RăspundețiȘtergere
  6. Cuscra, bere nu am avut ca erau le-am facut pentru pitici, dar pentru tine, ofer si o bere... hi, hi...

    RăspundețiȘtergere
  7. Alison, n-au mai ramas, au disparut ca prin farmec...

    RăspundețiȘtergere
  8. ce tip de foetaj este? sunt mai tanara eu si nu ma prea pricep:D dar vreau sa invat:) si arata ataaat de bine ce ai pregatit acolo :-X
    multumim

    RăspundețiȘtergere
  9. Nona, in primul rind, multumesc de vizita si multumesc ca-ti place ceea ce vezi. Aluatul este aluatul frantuzesc sau se mai numeste si foetaj. Nu ma pricep sa-ti spun de aluaturile din tara, ca n-am folosit niciodata, abia aici le-am descoperit. Dar daca ceri la magazin aluat frantuzesc, acela e bun.

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !