duminică, 12 aprilie 2009

Sarbatori pascale 2009


Retetele preparate pentru sarbatorile pascale din 2009, pastele catolic si cel ortodox...
Prinzul nostru de pastele ortodox

Dulciuri:




privita fix in ochi...




si o feliuta pentru pofticiosi...

aperitive:
  • frigarui cu masline, cascaval, sunculita, rosii






friptura am facut-o din carne de porc, ca la pastele catolic a fost de miel:



bineinteles ca ar fi mers cartofi la cuptor, dar dupa aia trebuie sa alerg dublu...




O poza cu domnisoara noastra, care e innebunita dupa salata boeuf...




portioara mea de aperitive, bineinteles cu vinete conservate si rosii uscate la borcan (produse de cumnata din Calabria)




Am mai servit tortellini cu brodo, asta in loc de ciorba, dar nu le-am mai pozat. Bineinteles ca nu a lipsit un paharut de sampanie si de vinut bun, oute de ciocolata ca abia le terminasem pe cele vopsite... si cam atit...



Prinzul nostru de pastele catolic:




  • prosciutto crudo, cotto, masline, ratuste din brinza, mozzarella
  • friptura de miel cu salata
iar pentru copiii cuminti, a adus iepurasul si oute de ciocolata...

13 comentarii:

  1. Danelutz,ce-am mai salivat la masa voastra de Pasti,:))...super arata...am venit si eu sa fur o feliuta de rulada,:))...si sa-i dau un pupicel mare,mare Isabelei,o frumoasa!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Mirela, fura rulada ca-i buna tare, am sa scriu zilele astea si reteta. Pupici lui Robert...

    RăspundețiȘtergere
  3. Sarbatoarea Sfanta a Invierii Domnului, sa iti aduca pace si liniste sufleteasca, multa bucurie si fericire alaturi de cei dragi!! Hristos a Inviat!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mmmmm...numa bunatati...

    Ma'c la nani ca am salivat destul...:))

    RăspundețiȘtergere
  5. ce mese frumoase!si eu abia beau cafeaua...
    pup printesa dulce,ea iti ia ochii din prima!

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc mult, draga Iulia ! Adevarat a Inviat si sarbatori fericite, alaturi de cei dragi !

    RăspundețiȘtergere
  7. Dar serveste, cuscra, nu fi timida... Somnici pufosi si visuri placute...

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc Alison, e adevarat ca printesa noastra, e ceea ce avem mai de pret ! Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  9. Dumnezeu sa va binecuvanteze si sa va apere de toate relele stiute si nestiute.

    Sa aveti parte de sanatate si de mult bine.
    Paste fericit!

    RăspundețiȘtergere
  10. Sfintele Sarbatori Pascale sa iti aduca pace in suflet, iubire in inima, bucurie in casa si bunastare pe masa!

    RăspundețiȘtergere
  11. Fie ca Sfintele Pasti sa va lumineze sufletul si casa, sa va aduca numai bucurie si sanatate.

    RăspundețiȘtergere
  12. Sfintele Sarbatori Pascale sa iti aduca pace in suflet, iubire in inimi, bucurie in casa si bunastare pe masa!

    RăspundețiȘtergere
  13. Hristos a inviat! Sarbatori Fericite cu bucurii si iubire alaturi de cei dragi. Monu

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !