vineri, 17 iunie 2011

Bruschette cu rosii si hamsii


Bruschette, de fapt sint doua retete in una.
Facem intii lista de cumparaturi:
  • rosii
  • origano
  • sare
  • zahar
  • ulei de masline
  • busuioc proaspata
  • piine
  • hamsii
  • usturoi
Intii de toate preparam rosiile. Le spalam le taiem in doua sau in trei felii groase, depinde cit sint de mari... Le asezam in tava tapetata cu hirtie de copt, presaram un pic de sare, cite un prafulet de zahar, origano uscat si busuioc proaspat cules, spalat si taiat maruntel, iar la sfirsit stropim cu cite un pic de ulei de masline. Bagam tava in cuptorul preincalzit la 150 de grade, timp de o ora.


Le putem conserva pentru citva timp in borcane sterilizate si cu mult ulei, bineinteles ca pe fiecare felie de rosie am pus si o feliuta de usturoi.


Acum preparam bruschettele. Prajim feliutele de piine, iar cind sint inca... caldute le facem un masaj cu un catel de usturoi, daca dorim punem si un pic de ulei de masline, asezam felii de hamsii deasupra, iar peste acestia feliile de rosii cu tot cu usturoi. Eu nu am mai pus ulei si pe feliile de piine, pentru ca aveau rosiile destul. Rapid si gustos, as spune si... sanatos...

Am facut din nou rosii la cuptor, deja un sfert din ele au sfirsit in burtica mea, fara nimic, fara piine, asa cum erau... taiate feliute cam cit degetul de groase, presarate cu sare, mult origano, feliute de usturoi si picaturi de ulei, toate bagate la cuptor... la 175 de grade, de aceasta data...
Delicioase...


13 comentarii:

  1. Chiar am niste hamsii si nu stiam ce sa fac cu ele! Merci de pont! puup

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce bune,n-am mai facut de multisor bruschete,pupicei muuulti!

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi imaginez cat sunt de bune dupa cum arata...nu-mi trimiti si mie sa gust?:)
    Pupici si weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte bune,gustoase si rapide...si trebuie muuulta bere!!!Al meu sot cu 2 colegi vara trecuta cu bruschete din astea au terminat un "scatollone"de bere,deci stiu ce spun...aviz amatorilor...hai ca am glumit!!!Gata bagajele?Of,of of cu documentele astea si mie mi-au mancat sanatatea,acum cu adoptia fetelor de catre sotul meu sper ca voi termina cu cuvantul DOCUMENTE...Oricum iti doresc ca sederea la Iasi sa fie plina de bucurii,intalniri,plimbari si sa rezolvi tot ce ti-ai propus!!!!

    Te pup cu drag si o seara placuta!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Danutza, iti trimit cum sa nu... mai ales din ultima tava, ca au iesit si mai gustoase rosiile facute asa... Pupici si week-end placut !

    RăspundețiȘtergere
  6. Petronela, miine fac bagajele... Multumesc, sper sa rezolv repede cu documentele, ca dupa aceea "ma dau" la consulatul de aici, sa alerge ei dupa documentele pentru cetatenie, ca pe mine m-au trimis pina la Bucuresti... iti dai seama, drumuri nu gluma... Pupici si multumesc mult !

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc, Flory ! Sotul meu le adora, iar atunci cind simte o gaurica mica mica, in burtica, face repede o bruschetta si rezolva problema... Pupici !!!

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !