luni, 13 iunie 2011

Bebelusi in paturica



Da, nu rideti, exact asa se cheama, bebelusi... Reteta nu-mi apartine, o vazusem mai demult la Paradis (puteti vedea ce poze luminoase are ea, la mine se vede ca era innorat si urita vremea, deci... lumina... pauza...) si de ziua Isabellei am pus-o in practica, adicatelea pe tava...
Lista de cumparaturi:
  • aluat frantuzesc
  • crenvursti
  • un ou
  • seminte de susan + mac
  • maioneza
Preincalzim cuptorul la 180-200 de grade... Intre timp, intindem frumos foaia de aluat, iar cu ajutorul rolei zimtate, decupam dreptunghiuri... punem o jumatate de crenvurste (eu i-am taiat in doua) si-l invelim apasind un pic pe aluatul din jurul crenvurstelui. Asezam pe tava de la aragaz, tapetata cu hirtie de copt, ungem cu oul zbatut bine si aluatul si crenvurstele, apoi presaram seminte de susan, mac (de care avem si cit de mult dorim...
Bagam tava in cuptorul preincalzit si lasam pina vedem ca aluatul se rumeneste si se "umfla-n pene"... depinde cit de colorati vrem bebelusii, mai blonzi sau mai maro...
Scoatem tava de la cuptor, ii lasam sa se raceasca si cu ajutorul unei scobitori, facem ochi, nas, gura si ceva plete din maioneza (eu am mai uns din ei si cind erau calzi si s-a topit maioneza, au ramas rasi pe cap...). Paradis facuse cu maioneza amestecata cu mustar (al meu era iute si riscam sa maninc eu toti bebelusii... 
Deci... facut, pictat cu maioneza si mincati... toti bebelusii au fost mincati si de cei mici si de cei mari...



27 de comentarii:

  1. ahahha che carini oltre ad essere sfiziosi!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumos arata,cred ca au fost incantati copii!te pup!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Vero, che sono carini ?! Grazie, Mary ... un bacione ...

    RăspundețiȘtergere
  4. Flory, au fost incintati, mai ales ca... copiilor le plac crenvurstii... Pupici !!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Chiar m-ai facut sa rad(in sensul bun)niciodata nu mi-a trecut prin cap asa ceva...deh,ale mele sant mari si...pana la nepoti,mai am de asteptat.Dar ideea e minunata si cred ca copii au mancat cu mare placere.De retinut ideea!
    Te pup si cum spune-am la mine pe blog,iti doresc sa zboare cat mai repede saptamana asta,caci stiu cum este inainte de plecare!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc, Petronela ! Mergem mai mult ca am de schimbat multe, multe acte, deci... voi fi pe drum, cred ca voi mai slabi,... ca nu prea o pot numi vacanta... de fapt, va depinde mult de birocratia din tara... Pupici !!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Tare simpatici bebelusii....o idee super! Pupici si o saptamana cat mai placuta!

    RăspundețiȘtergere
  8. :)) genial !! acu, ma scuzi ca imaginatia mea o ia razna... dar arata hic... bine rau :))) Pupici dulci Daniela !!

    RăspundețiȘtergere
  9. Arata super bine! nici prin cap nu-mi treceau asa idei si cred ca au avut un efect foarte bun si placut asupra copiilor! Pupici si o seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  10. Antonina, sa nu zici ca te-ai gindit la ce m-am gindit si eu... hic... rusinica mie... da ?! Pupici !!!

    RăspundețiȘtergere
  11. Multumesc, Adela ! Pupici si o saptamina minunata !!!

    RăspundețiȘtergere
  12. Haplea, ideea din punctul meu de vedere e... haioasa...

    RăspundețiȘtergere
  13. @ Multumesc, Niko !
    @ Mulumesc, Loredana !!!

    RăspundețiȘtergere
  14. Daniela,foarte frumusei ti-au iesit bebeluseii,si pozele sint frumoasa.Ma bucur ca ai incercat-o!e foarte usoara si e funn penteu copii.Mai am ceva idei pentru copii si sper sa am timp sa le prestez.Te pup .

    RăspundețiȘtergere
  15. Multumesc si eu, Paradis ! Abia astept sa vad ce mai postezi, ca pentru copii (de fapt si pentru cei mari) sint mereu binevenite ideile simpatice... Pupici !!!

    RăspundețiȘtergere
  16. Minunati bebelusii tai:)) I-as papa cu mare pofta dar parca mi-e mila de ei:) Pupici!!!

    RăspundețiȘtergere
  17. Danutza, inchizi ochii si uiti de mila... Pupici !!!

    RăspundețiȘtergere
  18. Dani ma sono deliziosi, io li faccio come cannoli ma la prossima volta faccio questi. Buon fine setimana, un bacio, Alex

    RăspundețiȘtergere
  19. Grazie, Alex ! sono buonissimi... Buon week-end, un bacione !!!

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite comentariile anonime si necivilizate !

Va multumesc !